• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403070907543
  • خبرنگار : 71469

گاریدو: از نتیجه دیدار پاختاکور خوشحال نیستیم/ شهر قدس شرایط انجام بازی‌های آسیایی را ندارد

گاریدو: از نتیجه دیدار پاختاکور خوشحال نیستیم/ شهر قدس شرایط انجام بازی‌های آسیایی را ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش از نتیجه دیدار با پاختاکور، خوشحال نیست.

به گزارش ایسنا،  خوان کارلوس گاریدو پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پاختاکور در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: در فوتبال حرفه‌ای نتیجه خیلی مهم است و ما در حال حاضر خوشحال نیستیم چون سه امتیاز را نتوانستیم کسب کنیم و امتیاز مساوی برای پرسپولیس، خوب نیست.

وی افزود: در مورد نتیجه مسابقه خوشحال نیستیم اما در عین حال باید بگویم بازیکنان ما سعی خود را کردند و برخی مواقع در فوتبال نتیجه لازم را نمی‌توانید کسب کنید و مجبور هستید از بازیکنان زمانی که تمام تلاش خود را می‌کنند باید حمایت کنید. نیمه اول خیلی خوبی داشتیم و قبل از مسابقه می دانستیم که ضربات آزاد مهم است و مهم است که گل بزنیم. راجع به کیفیت و نقطه قوت خود آگاهی داشتیم و آنالیزی که از بازی حریف داشتیم توانستیم سریع به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: معمولا این اتفاق رخ می‌دهد که وقتی سریع به گل می‌رسید مسابقه ادامه می‌یابد و نتیجه می‌تواند تغییر کند چون حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و در نیمه اول باید گل دوم را به ثمر می‌رساندیم. در ضربات کرنر شانس داشتیم به گل برسیم اما موفق نبودیم. در نیمه دوم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و متاسفانه گل مساوی را دریافت کردیم و بعد از آن تیم حریف عقب نشست و فضاها را بست.

گاریدو با اشاره به اینکه فکر می‌کرده در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی با وجود بازیکنان خود به دست خواهند آورد، گفت: این اتفاق رخ نداد و به گل نرسیدیم. نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم و خیلی واضح بود که زمین مسابقه به تیم کمک نکرد و بارانی بودن شرایط را سخت‌تر کرد. نمی‌توانستیم توپ را آن گونه که می‌خواهیم حرکت دهیم. نمی‌توانم بهانه بیاورم و باید بگویم این نتیجه خوبی برای پرسپولیس نیست و باید تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم. دوست دارم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و 80 هزار تماشاچی به ورزشگاه بیایند و دیگر جایی برای غر زدن باقی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه  زمین حاضر شرایط خوبی برای مسابقات آسیایی ندارد چون نمی‌توانیم توپ را به راحتی حرکت دهیم، اظهار کرد: هنوز مسابقات زیادی باقی مانده و باید سعی کنیم بهتر باشیم. مهم است زمانی که نمی‌توانید نتیجه بگیرید کار و مسیر خود را ادامه دهید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا بهتر نبود به جای کانال راست، حملات پرسپولیس از کانال چپ طراحی می‌شد، گفت: شما فکر می‌کنید فقط از سمت راست حمله کردیم؟ ما بازیکنان تهاجمی داریم و از هر دو طرف حمله کردیم. در نیمه دوم خیلی تیم تهاجمی داشتیم و با مهره‌های خود از سمت چپ و راست و مهاجمان خود حمله کردیم ولی متاسفانه علی رغم سعی به حمله نتوانستیم به گل برسیم.

گاریدو در پاسخ به اینکه به چه دلیل پرسپولیس علی رغم حملات متعدد نمی‌تواند به گل دست یابد، خاطرنشان کرد: همه چیز به حریف بستگی دارد و باید به حریف احترام گذاشت و یک اشتباه باعث می‌شود به گل برسیم. نباید فکر کنیم چون پرسپولیس هستیم حتما باید برنده شویم. تیم حریف خیلی تلاش کرد و در دفاع زحمت کشید. در نیمه اول می توانستیم بازی را با زدن گل دوم تمام کنیم.

وی ادامه داد: هرگز شرایط آسان نیست و خوشحال نیستم که پیروز نشدیم هر چند که می‌خواستیم برنده شویم. باید از همین امروز کار خود را شروع کنیم و عکس العمل خوبی به شرایط داشته باشیم. فوتبال همین است و وقتی برنده می‌شویم باید بدانیم چه رفتار و عملکردی پس از برد داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این مورد که پرسپولیس در نیمه اول با برنامه و در نیمه دوم بی‌برنامه بود، تصریح کرد: اگر نظر شما این است که حرفی ندارم و به نظر شما احترام می‌گذارم.

گاریدو در مورد عملکرد گندوز عنوان کرد: دروازه بان بسیار خوبی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۲۳:۰۸

ما امروز به غرور تو امتیاز از دست دادیم با ترکیب اشتباه وتعویض اشتباه آقای گاریدو اینجا جای لجبازی نیست بخودت بیا با یاسبن لج نکن