• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403070907202
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دشمن شهامت مبارزه رو در رو با مدافعان فلسطینی و لبنانی را ندارد

دشمن شهامت مبارزه رو در رو با مدافعان فلسطینی و لبنانی را ندارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: لازمه رسیدن به قله نهایی قطعاً توکل به خدای متعال، ثبات قدم، استقامت پیوسته در میدان، تقویت وحدت و پرهیز از هرگونه درگیری و جدال در امت اسلامی است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی امروز در جلسه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی رحمت الله علیه بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای راه حقیقت، شهدای استان و همچنین شهدای سرزمین غزه و لبنان و به صورت خاص شهدای اخیر عملیات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی، بیان کرد: روزهای حساسی را پشت سر می‌گذاریم؛ ایامی که همه ما هم نگران و هم امیدوار هستیم و با یک حالت خوف و رجا، اخبار جبهه مقاومت را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: هرچند در طول تاریخ در همه مقاطعی که جریان حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند شیوه همین بوده است؛ چه در مقطعی که یاران و اصحاب پیامبر عظیم‌الشأن اسلام در مقابل مشرکین و کفار قرار می‌گرفتند و چه در مقطع بعدی و مقاطع دفاع مقدس شیوه همین گونه بوده است.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: دفاع مقدس فصل پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی است که بیان کننده ظرفیت‌های عظیم معرفتی، دفاعی، امنیتی، حماسی، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی این کشور است که به اعتراف بسیاری از تحلیلگران دیروز و امروز یک پدیده استثنایی در تاریخ ایران می باشد.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس یک مقطع جاودانه در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ این بازه یک ساله هم به همان شیوه وجود دارد می‌بینیم که بعد از عملیات ارزشمند مدافعان فلسطینی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ یا همان ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ همه مشرکان عالم و همه کافران جهان امروز دست به دست هم داده و هر آنچه داشتند در میدان و در مقابل مسلمین به میدان آوردند.

شفائی با بیان اینکه دشمن تمام توان اطلاعاتی، رسانه‌ای و فرهنگی و همه تجهیزات نرم و نیمه سختی که می‌توانسته را به میدان آورده، تشریح کرد: در این نبرد آنهایی که توقع پیوستن به صف دشمنان از آنها نبود؛ آنهایی که انتظار مسلمین عالم به خصوص مسلمانان فلسطین بر آن بود که اگر در صف دفاع از فلسطین قرار نمی‌گیرند از پشت خنجر نزنند؛ متاسفانه به خاطر حفظ تاج و تخت خودشان قدمی برای دفاع از آنها برنداشتند.

وی افزود: در مقابل عده ای از روز بعد از ۷ اکتبر یا همان ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ مردانه در صف دفاع از فلسطین قرار گرفتند؛ رزمندگان حزب الله به رهبری مجاهد بزرگ و ارزشمند آن دیار شهید سرافراز سید حسن نصرالله مردانه در میدان ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: این روزها نظام سلطه با همه ظرفیت‌های خود بر علیه این جریان انقلابی و بر علیه مردم عزیز و شریفی که به شایستگی انتخاب و فهم کردند به میدان آمده است؛ البته وظیفه داریم دعا کنیم و در حد وسع خود پشتیبانی کنیم تا این مقطع هم مانند مقاطع دیگر که سر دشمن به سنگ خورد و بینی دشمن به خاک مالیده شد، سپری شود.

شفائی تصریح کرد: دشمن جرات و شهامت این را ندارند که رو در رو با مدافعان فلسطینی و لبنانی مبارزه کند و تنها هنر آنها ریختن بمب‌های چند تنی بر سر مردمان بی‌دفاع است و همه مردمان ایران و آزادی‌خواهان جهان عالم و مسلمین در این ایام خطیر و سرنوشت ساز هوشیار باشند و دعا کنند که پرچم اسلام برافراشته تر شود.

وی افزود: لازمه رسیدن به قله نهایی قطعاً توکل به خدای متعال، ثبات قدم، استقامت پیوسته در میدان، تقویت وحدت و پرهیز از هرگونه درگیری و جدال در امت اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha