• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403070907051
  • منبع : بازار

نان آفرین، سکوی کارآفرین

نان آفرین، سکوی کارآفرین

در میان هیاهوی انبوه برندهای صنعتی، بانوان هنرمند و توانمند ایرانی دارای کسب و کارهای کوچک و بعضا خانگی نیاز به دیده شدن دارند، لذا در راستای مارکتینگ، توانمندسازی (خلق درآمد) و رشد آنها و همچنین جلب اقبال عموم جمعی برآن شدند تا فارغ از حمایتهای دولتی با ایجاد بستری مناسب جهت عرضه محصولات ارگانیک و خلاقانه خود، از تولید به مصرف، امید بخش و زمینه ساز عرصه گذار بانوان صاحب کسب و کارهای کوچک به کارآفرینان صاحب نام آینده گردند.

درباره لِیدیز مارکت نان آفرین

به گزارش ایسنا به نقل از نان آفرین، در دنیای پر رقابت امروز که سرمایه های درشت اداره بازار را در دست دارند، دریغ نمودن توجهات و حمایت ها از کسب و کارهای کوچک و خانگی گمنام، به ویژه آن‌هایی که توسط بانوان هنرمند و خودکفا اداره می‌شوند، باعث افول و لطمه به آنهاست. لذا با هدف توانمندسازی و تقویت این کسب و کارها و تبدیل آنها به جریانهای پایدار درآمدی، برخلاف برگزاری نمایشگاههای دولتی گاه و بیگاه که بیشتر حالت نمایشی دارند، جمعی با اکثریت بانوان اقدام به راه‌اندازی سایت فروشگاهی نان آفرین با عنوان «ِ لِیدیز مارکت نان آفرین » نموده اند تا با تکیه بر حمایت عموم مردم بتوان بستری مناسب برای نمایش و فروش محصولات متنوع شامل صنایع دستی، پوشاک، محصولات غذایی ارگانیک خانگی و معرفی مشاغل مرتبط فراهم ساخت. به نوعی این سایت را میتوان یک نمایشگاه و بازار بزرگ دائم دانست که  به دنبال فراهم ساختن فرصت‌های بهتر و بیشتر برای مارکتینگ و دیده شدن تواناییهای بانوان ایرانی میباشد. در همین راستا تیم سازنده و بانوان عضو این سایت با شعار « نان آفرین، سکوی کارآفرین » و تکیه بر حمایت‌های مردمی و علی رغم بی مهری از سوی وزارت کار، سازمان بهزیستی استان تهران و اداره امور بانوان شهرداری تهران، خودکفا و مستقل به سوی آینده‌ای روشن‌ و هموار قدم های محکم خود را برداشته و فعالیت خود را آغاز نموده اند.

نان آفرین، سکوی کارآفرین

چشم انداز لِیدیز مارکت نان آفرین

همانگونه که از لوگوی سایت پیداست، آنها امید دارند بتوانند کسب و کار خانگی و کوچک  پراکنده را سامان داده و زیر یک چتر و با نشانی واحد (برندینگ) گرد هم آورند تا تشکیل دهنده یک گروه تولیدی و خدماتی عظیم در بخش های مختلف شوند و ایده آل آنکه بتوانند در رقابت با برندهای بزرگ، مسیری جدید را بگشایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha