• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070906940
  • منبع : نمایندگی سمنان

۱۲ نقطه حادثه‌خیز استان سمنان اصلاح و ایمن‌سازی می‌شوند

۱۲ نقطه حادثه‌خیز استان سمنان اصلاح و ایمن‌سازی می‌شوند

ایسنا/سمنان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از برپایی نشست بررسی اصلاح، رفع خطر و ارتقای ایمنی ۱۲ نقطه حادثه‌خیز در این استان خبر داد.

وحید صداقت امروز (نهم مهر ماه) در حاشیه کمیته فنی راهداری استان، اظهار کرد: در این نشست تخصصی که با حضور معاونان و کارشناسان راهداری در استان برگزار شد، طرح‌های مطالعاتی پیشنهادی برای ارتقای ایمنی و اصلاح هفت نقطه پرخطر استان مورد بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: در این نشست تخصصی طرح‌های مطالعاتی نقاط حادثه‌خیز گلوگاه در محور دامغان معلمان، کوه دشت در محور سمنان فیروزکوه، تقاطع روستای بق و چنداب مورد تحلیل و بررسی کارشناسانه قرار گرفت.

وی گفت: در نشست کمیته فنی اداره کل راهداری استان، طرح‌های مطالعات ارتقای ایمتی هفت تقاطع حادثه‌خیز محورهای استان بررسی  شد و طرح‌های پیشنهادی با حضور کارشناسان این بخش تصویب شدند. علاوه بر این، در نشست کمیته فنی اداره کل راهداری استان، نتایج مطالعات ایمن‌سازی پنج نقطه حادثه‌خیز دیگر نیز بررسی شد.

وی اجرای طرح‌های ارتقای ایمنی در محورهای این استان را از اولویت‌های اداره کل راهداری دانست و بیان کرد: با توجه به تعدد سوانح جاده‌ای رفع نقاط حادثه‌خیز، ایمن‌سازی محورهای پرتصادف و نقاط مستعد حادثه و ارتقای ایمنی راه‌های استان از طرح‌های اولویت‌دار در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی این استان، اظهار کرد: اداره کل راهداری استان هر سال متناسب با اعتبارات تخصیصی، تعدادی از نقاط حادثه‌خیز را که اولویت بیشتری دارند، اصلاح و ایمن‌سازی می‌کند.

وی با اشاره به نقش مهم اصلاح این نقاط در کاهش سوانح جاده‌ای خواستار تخصیص اعتبارات بیشتری به طرح‌های اصلاح و رفع خطر از نقاط پرحادثه در استان شد.

صداقت با بیان اینکه اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی دارد، افزود: همه تلاش مسوولان ذی‌ربط این است که با اجرای طرح‌های مختلف خسارت وارده به کشور و استان در این بخش را کاهش دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha