• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403070906857
  • منبع : معاونت علمی ریاست جمهوری

نوآوری در ساخت تجهیزات خطوط معدن با تلاش فناوران داخلی/ظرفیت تجهیز کامل ۲ معدن در سال

نوآوری در ساخت تجهیزات خطوط معدن با تلاش فناوران داخلی/ظرفیت تجهیز کامل ۲ معدن در سال

یک شرکت دانش‌بنیان با بومی‌سازی، بهینه‌سازی و نوآوری در ساخت تجهیزات خطوط معدن، صرفه‌جویی ۲۰ تا ۶۰ درصدی را در بخش تجهیزات حوزه صنعت و معدن رقم زده و در حال حاضر بخش معدن این شرکت، ظرفیت تجهیز کامل دو معدن در سال را دارد که در برنامه توسعه‌ای شرکت طی دو سال آینده تا رقم هشت پروژه هم قابل افزایش است.

به گزارش ایسنا، مهدی پاک طینت طهرانی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در خصوص زمینه کاری این شرکت گفت: در حال حاضر این شرکت در دو بخش مجزای تولید تجهیزات هیدرولیکی و پنوماتیکی پیشرفته صنایع بزرگ نظیر فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی و طراحی و ساخت و راه‌اندازی تجهیزات و خطوط معدنی فعالیت دارد و با بهره‌گیری از دانش فنی و تجربه کارشناسان، توانایی ارائه راهکارهای سفارشی و مناسب برای نیازهای مختلف صنعت و معدن را دارد.

 وی ادامه داد: ماموریت ما، ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب است و می‌کوشیم تا از این مسیر به توسعه صنعت کشور کمک کنیم.

پاک طینت طهرانی در خصوص محصولات این شرکت، اظهار کرد: شرکت آتی ما طیف گسترده‌ای از تجهیزات معدنی نظیر انواع خشک کن و خنک کن، سنگ شکن و آسیاب، انواع سرند، کلاسیفایر هوایی، اتریشن اسکرابر، سیکلون‌های خاص، نوار نقاله و بالابر، تجهیزات غبارگیر، تجهیزات شست و شو و تصفیه آب و قطعات ضد سایش را بومی‌سازی کرده و با بهینه‌سازی و نوآوری در ساخت این تجهیزات در جهت افزایش کیفیت و عملکرد این محصولات گام برداشته است.

وی ادامه داد: این شرکت همچنین طراحی و ساخت تجهیزات استراتژیک و با فناوری بالای حوزه فولاد و نفت نظیر انواع تجهیزات خطوط روانکاری (مقسم گریس، فیدر بلوک)، آچار بکس بادی گشتاور بالا  (Heavy duty) و انواع شیرآلات صنعتی پیشرفته نظیر بال ولوهای فشار بالا، سولنوید ولو، منیفولد و ... تخصص دارد.

پاک طینت طهرانی ابراز امیدواری کرد: ارائه این محصولات به کشورهای همسایه و اوراسیا به دلیل کاربرد وسیع و کیفیت تولید، همچنین قیمت کاملا قابل رقابت با نمونه‌های خارجی و همچنین انجام پروژه‌های طراحی، تجهیز و راه‌اندازی معدن از صفر تا صد در ایران و سایر کشورها از برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت است.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در خصوص ظرفیت تولید این مجموعه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت بخش معدن این شرکت، تجهیز کامل دو معدن در سال بوده  که در برنامه توسعه‌ای شرکت طی دو سال آینده تا رقم هشت پروژه قابل افزایش است (محصولات نیز به طور جداگانه قابل خریداری هستند).

به گفته وی، مزیت رقابتی این محصولات حوزه صنعت و معدن و تجهیزات خطوط معدن، قیمت کمتر نسبت به نمونه خارجی بدون تغییر در کیفیت است که طی آن صرفه جویی ارزی از ۲۰ تا حتی ۶۰ درصد در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha