• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070906819
  • منبع : نمایندگی سمنان

هزینه عمره چقدر است؟

سه‌چهارم عمره‌گزاران سمنانی زن هستند

سه‌چهارم عمره‌گزاران سمنانی زن هستند

ایسنا/سمنان مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: سه چهارم ثبت نامی های عمره این استان را خانم ها و تنها یک چهارم آنها را آقایان تشکیل می دهند.

قدرت الله چتری ۹ مهرماه اظهار کرد: ثبت نام دو کاروان عمره استان سمنان در مهرماه تقریبا تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده در سازمان حج و زیارت استان سمنان ثبت‌نام از عمره گزاران از ۲۸ شهریور ماه شروع شده، افزود: تقریباً ظرفیت این دو کاروان تکمیل شده است، البته ظرفیت بسیار محدودی باقیمانده که عمره گزاران استان سمنان می‌توانند به دفاتر زیارتی استان مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

وی سهم استان سمنان را دو کاروان اعلام کرد و ادامه داد: ظرفیت هر کاروان و گروه ۱۳۲ نفر برآورد شده و این گروه‌ها به دفاتر زیارتی دامغان و گرمسار اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه سه چهارم ثبت نامی های این دو کاروان را بانوان تشکیل می دهند، افزود: آمار ثبت نام شوندگان حاکی از این است که در این دوره هم بانوان ۷۵ درصد از ظرفیت دو کاروان را به خود اختصاص داده اند.

هزینه ۴۳ میلیون تومانی حج عمره

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان اظهار کرد: این دو کاروان مربوط به تاریخ های ۱۸ و ۲۷ مهرماه و هزینه سفر حدود ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

وی از اعزام دو کاروان دیگر در آبان ماه خبر داد و تصریح کرد: فرآیند ثبت نام دو کاروان آبان ماه استان سمنان نیز از امروز ۹ مهرماه آغاز شده است.

چتری با بیان اینکه دفاتر زیارتی آماده ثبت نام برای این دو کاروان هستند، خاطرنشان کرد: این دو کاروان به دو شهرستان مهدیشهر و شاهرود اختصاص دارد.

وی گفت: ظرفیت کاروان حج عمره شهرستان مهدیشهر ۱۲۴ زائر است که در ۲۳ آبان اعزام می شود. همچنین ظرفیت کاروان شاهرود نیز۱۲۶ زائر است که این کاروان نیز ۱۷ آبان اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان ادامه داد: امکان ثبت نام از طریق دفاتر زیارتی، کافی نت‌ها، گوشی همراه و کامپیوترهای شخصی نیز وجود دارد. و تمامی دارندگان اسناد عمره ثبت نامی بانک‌های ملی و ملت از اولویت یک تا ۶۰۰ می توانند در کاروان‌های استان ثبت نام کنند.

وی یادآوری کرد: در این دوره نیز طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مدت اقامت زائران ۱۰ روز است و همه پروازها هم از فرودگاه امام (ره) خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha