• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070906731
  • خبرنگار : 50180

۱.۹ میلیون نفر از یادمان‌های دفاع مقدس کرمانشاه بازدید کردند

۱.۹ میلیون نفر از یادمان‌های دفاع مقدس کرمانشاه بازدید کردند

ایسنا/کرمانشاه دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: از آغاز سال تاکنون ۱.۹ میلیون نفر از یادمان‌های دفاع مقدس استان بازدید کرده‌اند.

یونس عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سال راهیان نور از اردیبهشت هر سال شروع و تا اردیبهشت سال بعد ادامه خواهد داشت، گفت: پیش‌بینی می‌شود آمار بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در پایان سال راهیان نور یعنی اردیبهشت سال آینده به ۳.۵ میلیون نفر برسد.

عزیزی یادآور شد: در سال راهیان نور گذشته شاهد بازدید بیش از ۳.۳ میلیون نفری هموطنانمان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان بودیم.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص)  استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه هشت یادمان فعال شامل یادمان بین المللی مرصاد، یادمان بازی دراز، یادمان شهید بهشتی قصرشیرین، یادمان مطلع الفجر گیلانغرب، یادمان شهدای ۲۶ مرداد پاوه، یادمان بانه دار شیخ صله، یادمان شهید شیرودی و یادمان پادگان ابوذر دارد، افزود: یادمان مرصاد که یک یادمان بین المللی است، همواره پُر بازدیدترین یادمان استان است.

عزیزی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای کیفیت بخشی به اردوهای راهیان نور، گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه اعزام کننده و در عین حال مقصد کاروان‌های راهیان نور در کشور است، لذا کیفیت بخشی اردوهای راهیان نور را در استان در برنامه گذاشته‌ایم و در تلاشیم تا با استفاده از راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس سطح کیفی اردوهای راهیان نور استان را بالا ببریم.

عزیزی در ادامه حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را راهی برای انتقال فرهنگ شهدا در میان نسل جوان امروزی عنوان کرد و افزود: اردوهای راهیان نور به عنوان یک حرکت فرهنگی روحیه انقلابی و جهادی را بین مردم به خصوص نسل جدید تقویت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: به هر اندازه‌ای که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم، به همان میزان می‌توانیم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha