• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070806598
  • خبرنگار : 50976

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

شهرداری در خصوص بدهکاری‌های شهر شیراز پاسخگو باشد/ حقوق سبزبانان به موقع پرداخت می‌شود

شهرداری در خصوص بدهکاری‌های شهر شیراز پاسخگو باشد/ حقوق سبزبانان به موقع پرداخت می‌شود

ایسنا/فارس رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان سئوالی که عموماً در جامعه مطرح می‌شود مبنی بر اینکه شهرداری شیراز کار می‌کند اما در عین حال شهر را بدهکار کرده است، شهرداری را موظف به پاسخگویی کرد که بدهکاری امروز شهر مربوط به چه پروژه‌هایی است.

سید ابراهیم حسینی امروز، ۸ مهر ماه در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه انتظار داریم گزارش استخدام‌ها و به کارگیری افراد جدید در شهرداری هر چه سریع‌تر آماده شود، ۲ سئوال عمومی را مطرح کرد و گفت: شهرداری پاسخگوی این سئوال باشد که بدهکاری امروز شهر مربوط به چه پروژه‌هایی است و آیا آن پروژه ارزش بدهکار شدن را دارد؟

وی ادامه داد: در سال‌های اول و دوم کار شورا و شهرداری، این دو مجموعه متهم به کم کاری بودند، امروز کسی این سخن را تکرار نمی‌کند اما این سئوال مطرح شده است که شهرداری شیراز کار می‌کند اما در عین حال شهر را بدهکار کرده است، در صورتی که بدهکاری‌های دوره‌های قبل پرداخت شده است.

حسینی تصریح کرد: نکته دوم این است که شهرداری کارهای عمرانی خوبی در شهر انجام داده است و این کارها کاملاً مشهود است اما کار غیر عمرانی انجام نمی‌دهد، این سئوالی است که مردم از شهرداری دارند و منتظر جواب این دو سئوال هستیم تا دغدغه مردم برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بررسی حقوق باکبانان و سبزبانان پرداخت و اظهار کرد: به لحاظ جایگاه بین سبزبانان و پاکبانان تفاوت قائل نیستیم، با پیگیری شهرداری حقوق پاکبانان به موقع پرداخت می‌شود اما سبزبانان مظلوم واقع شده‌اند که با پیگیری‌های انجام شده از ابتدای این ماه حقوق آنان مشابه پاکبانان اول ماه واریز خواهد شد.

حسینی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی سینمایی امین تارخ گفت: این مجموعه در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه سخنان خود، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، گفت: با شهادت سید مقاومت بار دیگر ماهیت رژیم خونخوار و ضد بشری صهیونیسم بر ملا شد و مشخص شد این رژیم خبیث بزرگ‌ترین تهدید علیه صلح، بشریت و امنیت جهانی است‌.

وی ادامه داد: این ضایعه جبران‌ناپذیر را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) و امت اسلام و همه آزادگان جهان به ویژه به زنان و مردان داغدار لبنان و خانواده این شهید تسلیت می‌گویم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha