• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070806562
  • منبع : نمایندگی مازندران

آیناز نصیری پرچمدار کاروان تکواندوی مازندران در رقابت‌های جهان

آیناز نصیری پرچمدار کاروان تکواندوی مازندران در رقابت‌های جهان

ایسنا/مازندران جلسه فنی و مربیان تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی کره جنوبی با حضور کادر فنی و سرپرستی تیم اعزامی ایران برگزار و روز مسابقات نمایندگان کشور مشخص شد.

چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی چانچئون کره جنوبی با حضور ۹۶۳ تکواندوکار از بیش از ۹۰ کشور جهان ۱۰ مهر ماه آغاز می‌شود و شش روز به طول می‌انجامد.

جلسه فنی و مربیان تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات صبح امروز در بریس هتل شهر چانچئون با حضور کادر فنی و سرپرستی تیم اعزامی ایران برگزار شد.

با اعلام مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، این رویداد شاهد بیشترین تعداد شرکت‌کننده در طول ادوار مختلف این مسابقات است. همچنین مقرر شد جدول قرعه‌کشی مسابقات هر روز، بعد از وزن‌کشی روی سایت رقابت‌ها منتشر می‌شود.

طبق برنامه اعلام‌شده در این مسابقات، آیناز نصیری نماینده شهرستان آمل ۱۰ مهر ماه به‌عنوان اولین مازندرانی برای رویارویی با رقبا به شیاپ جانگ می‌رود. ایران دو نماینده در روز نخست دارد.

مازندران دومین نماینده خود را از شهرستان بابل در روز سوم این مسابقات، پنجشنبه (۱۲ مهر ماه) با پیگیری مبارزه‌های اوزان ۵۱- و ۵۵- کیلوگرم پسران خواهد داشت که امیرمحمد نصیراحمدی در وزن ۵۱- کیلوگرم به مصاف رقبا خواهد رفت، ایران در این روز سه نماینده در بخش دختران و پسران دارد.

آیناز نصیری پرچمدار کاروان تکواندوی مازندران در رقابت‌های جهان

در روز شنبه (۱۴ مهر ماه) مازندران با دو نماینده از شهرستان‌های عباس‌آباد و بابل به مصاف رقبا می‌رود که علی‌اکبر ابراهیمی را در وزن ۷۳- کیلوگرم و حنا زرین‌کمر را در وزن ۶۸- کیلوگرم خواهیم داشت، ایران با چهار نماینده مسابقات را پیگیری می‌کند.

فیض‌الله نفجم به‌عنوان سرمربی، جلال خدامی و اسماعیل اسماعیل پور اعضای کادر فنی تیم پسران، فاطمه صفرپور به‌عنوان سرمربی، گیتا ویسی و مریم حجتی هم به‌عنوان اعضای کادر فنی تیم دختران هدایت نوجوانان را در مسابقات جهانی برعهده دارند.

مازندران ایمان اکبرزاده را به‌عنوان داور قضاوت‌کننده در این دوره از مسابقات دارد که آماده برای قضاوت‌های شایسته و دیدنی خود است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha