• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070806337
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه:

پرچم شهید «سیدحسن نصرالله» را سردار دیگری بلند می‌کند

پرچم شهید «سیدحسن نصرالله» را سردار دیگری بلند می‌کند

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه گفت: اگرچه جبهه مقاومت پرچمداری بزرگ را از دست داده، اما یقینا هزاران سیدحسن نصرالله در سراسر عالم قد خواهند برافراشت و راه او را ادامه می‌دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، امروز(هشتم مهر) در اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله شخصیت بزرگی بود و شهادت ایشان مصیبت بزرگی است، عنوان کرد: ایشان ده‌ها سال در مسیر جهاد و مبارزه تلاش کرد و پشتوانه‌ای قوی برای مردم مظلوم فلسطین و لبنان بود.

وی گفت: دریافت مدال شهادت برازنده سید حسن نصرالله بود و واقعا حق او بود به چنین جایگاهی برسد و توسط جنایتکارترین مردم زمان به مقام بالای شهادت برسد.

غفوری با بیان اینکه جبهه مقاومت پرچمداری بزرگ را از دست داد، عنوان کرد: باید بدانیم سیدحسن نصرالله تنها یک شخص نبود، بلکه یک راه و یک مکتب است و این راه ادامه پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه خون شهید روی زمین نخواهد ماند، گفت: آمریکا و همپیمانانش و رژیم صهیونیستی بدانند که سید حسن نصرالله تازه زنده شد و امروز برای جوانان مسلمان و آزاده بعنوان یک الگو مطرح است و هزاران سیدحسن نصرالله در سراسر عالم قد خواهند برافراشت و راه او را ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز از مقاطع تاریخی پیروزی اسلام بر کفر است، گفت: ترور سید حسن نصرالله موجب حرکت در جهان اسلام برای انتقام خواهد شد و بزودی دشمنان خواهند دید چه تحولاتی در عرصه مبارزه در جبهه مقاومت ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهادت سیدحسن نصرالله زمینه ساز شکست رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت خواهد شد، گفت: شهادت سیدحسن نصرالله نه تنها کوچکترین خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند، بلکه پرچم او را سردار دیگری برمی دارد و این راه را ادامه می‌دهد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آمریکا و همپیمانانش بدانند امت اسلامی تا نابودی این غده سرطانی یک لحظه از پا نخواهند نشست، گفت: دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی بد اشتباهی مرتکب شدند و با این اقدام موجب به پا خاستن مسلمانان جهت خونخواهی سیدحسن نصرالله شدند.

غفوری در ادامه با بیان اینکه دشمن علاوه بر جنایات نظامی در عرصه رسانه هم در حال توطئه علیه دنیای اسلام و خصوصا ملت ایران است، گفت: آنها دنبال ایجاد نفاق و دو دستگی بین ملت ما بوده و قصد دارند با ایجاد اختلاف، وحدت و یکپارچگی ما را از بین ببرند که برای مقابله با این توطئه باید ولایتمداری خود را تقویت کنیم و گوش به فرمان رهبری باشیم.

وی افزود: علاوه بر این دشمن بدنبال ایجاد یاس و نامیدی در جامعه است که باید بدانیم با اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های تدوین شده، آینده درخشانی پیش‌روی ماست.

وی گفت: امروز با همه شهدا عهد می‌بندیم که یک لحظه از راه با عظمتی که آنها برای ما ترسیم کرده‌اند جدا نمی‌شویم و راه آنها را تا زمینه سازی برای ظهور صاحب عصر(عج) ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha