• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403070806164
  • خبرنگار : 71368

پیگیری دریافت ۱۰۰۰ همت مطالبات شهرداری تهران از دولت

پیگیری دریافت ۱۰۰۰ همت مطالبات شهرداری تهران از دولت

معاون مالی شهرداری تهران از پیگیری دریافت ۱۰۰۰ همت از مطالبات شهرداری تهران از دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ لطف‌الله فروزنده در پاسخ به گزارش خزانه دار شورای شهر تهران در مورد حساب درآمد و هزینه شهرداری تهران در مردادماه سال ۱۴۰۳ ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، گفت: باید اعلام کنم که روند وصول درآمدها به خصوص درآمد پایدار نسبت به سال قبل وضعیت خوبی دارد بگونه‌ای که  میزان تحقق بودجه در ۵ ماهه نخست به  ۶۳ درصد رسید و در شهریور ماه نیز روند افزایشی داریم که در گزارش شهریورماه به خدمت شما می رسد

وی با بیان اینکه عملکرد غیرنقد خوب است اما به ویژه در واگذاری املاک عمدتا در فرآیند توافق با طرف مقابل است  که در این درآمدها نیز  به عملکرد اضافه خواهد شد.گفت: تسویه حساب های خوبی با بانک شهر و بانک تجارت داشتیم که گزارش آن را به شورای شهر ارایه خواهیم کرد به هرحال در ۶ ماهه اول براساس تکالیف درآمدی که باید ۵۰ درصد از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان را محقق می کنیم که در شهرداری تهران این برای اولین بار  رقم خواهد خورد که نتیجه زحمات اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری تهران است.

معاون مالی شهرداری تهران با اشاره به تذکرات اعضای شورای شهر تهران، گفت: در مورد  LEZ  یک مشکل در سازمان ترافیک داریم اما به شدت پیگیری کرده ایم و هنوز به نتیجه نرسیده است.

در مورد مطالبات از دولت گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۱۲ در فرایند داریم که تغییرات در دولت موجب توقف این امور شده اما سازمان مدیریت   این موافقت را کرده که اما حالا پرداخت  مطالبات در شرکت نفت است که به دلیل تغییر دولت به تأخیر افتاد که در حال پیگیری آن هستیم.

فروزنده در مورد جابجایی ردیف‌های بودجه گفت: این موضوع در چارجوب اختیارات شهردار بوده، مثلا کمک‌هایی که به برگزاری انتخابات کردیم با هماهنگی شورای شهر بوده و در متمم بیان می کنیم.

وی با اشاره به عملکرد ۵ ماهه شهرداری تهران در حوزه مالی با بیان اینکه میزان تحقق بودجه ۷۷.۸ درصد بوده است، گفت: این افزایش میزان تحقق بودجه در سالهای قبل باعث افتخار مدیریت شهری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha