• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070806163
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی:

قطعا رژیم صهیونیستی با جوابی سخت‌تر از همیشه مواجه خواهد شد

قطعا رژیم صهیونیستی با جوابی سخت‌تر از همیشه مواجه خواهد شد

ایسنا/خراسان رضوی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی نیز در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

بسم‌ الله الرحمن الرحیم 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلً

خبر جانکاه شهادت سید جبهه مقاومت، دبیرکل مقتدر، بصیر و حکیم حزب‌الله لبنان، جناب سیدحسن نصرالله (رضوان الله علیه) موجب تأسف و تأثر خاطر گردید.

شخصیت مؤمن، معتقد و دلاوری که در طول سالیان عمر با برکت خویش، عمود خیام مقاومت را در اهتزاز نگه داشت و مجاهدانه در طی عمر با برکتش به مبارزه با دشمنی پرداخت که روز به روز به زوال و نابودی نزدیک‌تر می‌شود و همدلی و عزم تمامی ملت‌ها در جهت از بین بردن این صهیون نجس بیشتر می‌گردد. 

این حرکت ناجوانمردانه اسرائیل زبون بعد از ترور دیگر سرداران و عزیزان ما در طی سالیان اخیر قطعاً با جوابی سخت‌تر و جدی‌تر از گذشته مواجه خواهد شد و به حول قوه الهی به اشد مجازات خواهند رسید، زیرا به گفته امام راحل عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، این مسائل باعث بیداری ملت‌ها در عرصه مبارزه با استکبار جهانی می شود. 

همچنین عروج تنی دیگر از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار نیل‌فروشان نشان‌دهنده قدرتمندی و دلاورمردی عزیزان ما در راه آزادی قدس عزیز است. 

این ضایعه مؤلمه را به محضر مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم، رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی، ملت مجاهد و شهیدپرور لبنان و همه مردم مسلمان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید هم‌اکنون روح ملکوتی این شهیدان عزیز با حضرت سیدالشهدا محشور و مأنوس است و امیدواریم به زودی زود شاهد آزادی قدس شریف باشیم و چشمان رمددیده ما به جمال دل‌آرای حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا له الفداء منور گردد.

سیداحمد علم الهدی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس

امروز مسیر شهادت از هر زمان دیگری هموارتر است

همچنین استاندار خراسان رضوی نیز در پی ترور شهید سیدحسن نصرالله پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام یعقوبعلی نظری بدین شرح است: 

انا لله و انا الیه راجعون

با قلبی مملو از درد و چشمانی اشکبار، شهادت عالم ربانی و مبارز مخلص و قهرمان جبهه مقاومت را تحمل می‌کنیم. آن سید مجاهد، عمر شریف خود را با جهاد مخلصانه در لبنان و در راس آن موضوع نخست اسلام یعنی قدس شریف صرف کرد.

شهید سید حسن نصرالله در راه انبیا، ائمه و اولیای صالح به شهادت رسید و به پیامبران، صدیقان، شهدا و صلحا پیوست. امتی که عزم خود را از امام شهیدش امام حسین (ع) می‌گیرد، امتی زنده است که نمی‌میرد و مرگ نمی‌تواند مانع راه او شود.

راه مقاومت تا تحقق پیروزی ادامه خواهد داشت چراکه این راه در رویکرد مقاومانی که جان خود را نذر کردند، قوی‌تر، مهم‌تر و بزرگ‌تر از شخصیت‌ها و سران است و شهادت این شخصیت جلیل و مجاهد بزرگ، اگرچه خسارتی عظیم است اما نه تنها متوقف‌کننده نیست بلکه شتاب‌دهنده جریان مقاومت تا محو کامل اسرائیل غاصب خواهد بود.

بدون تردید رحمت واسعه الهی روح شهید سیدحسن نصرالله را در بهشت برین قرین الطاف خویش خواهد کرد. امروز مسیر جهاد و شهادت از هر زمان دیگری بر روی مسلمین و به ویژه همراهان سید مقاومت گشوده‌تر و هموارتر شده است. بحول الله و قوته اقوم و اقعد.

یعقوبعلی نظری 

استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha