• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070806152
  • منبع : نمایندگی کردستان

مسئول نهاد ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

شهید سیدحسن نصرالله برای اعتلای کلام‌الله و دادخواهی جان خود را فدا کرد

شهید سیدحسن نصرالله برای اعتلای کلام‌الله و دادخواهی جان خود را فدا کرد

ایسنا/کردستان مسئول نهاد ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان شهید نصرالله، موجبات بیداری همه بشریت نسبت به غده سرطانی رژیم صهیونیستی و جرثومه فساد و خونریزی در منطقه را فراهم و جان خود را برای حمایت از مظلومان و دادخواهی فدا کرد.

حجت‌الاسلام طاها توکلی، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه رهبر انقلاب، مردم مظلوم غزه، جبهه مقاومت همه آزادگان جهان در پی فقدان شهید حسن نصرالله سوگواریم اما سرفراز، اظهارکرد: ما امروز به اعتبار اینکه یک عنصر الهی که همه آمال و آرزویش ایستادگی در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود، سوگواریم.

وی افزود: شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله برای اعتلای کلام‌الله و دادخواهی، مظلوم‌خواهی و جانبداری از مظلومان و مستمندان عالم به ویژه مردم فلسطین و لبنان جان شیرین خود را فدا کردند.

مسئول نهاد ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، شهید حسن نصرالله را رهبر هوشمند حزب الله، برای تمام جریانات سیاسی در لبنان و جبهه مقاومت ذکر کرد و ادامه داد: رژیم صهیونیستی این عنصر مکتب الهی را بر نتابیدند و وی را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله تمام وجودش را به گام نهادن در مسیر قرآن و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی عاریت بخشید و در این مسیر از هیچ خدعه و نیرنگ استکبار جهانی  نهراسید و همواره رژیم صهیونیست را مورد خطاب قرار می‌داد و می‌گفت اگر ما را بکشید و جسد ما را بسوزانید و خاکسترمان را به هوا بدهید، برای یک لحظه هم از جبهه مقاومت غافل نمی شویم.

حجت‌الاسلام توکلی بیان کرد: ما امروز سرافرازیم که بعد از فرازها و فرودها بسیار مفهوم شهادت وجود خارجی و مصداق عینی دارد، سرافرازیم که اگر امروز پرچمی از دست سرداری بیفتد سردار دیگر پرچم اسلام را علم خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهید نصرالله، زمینه بیداری همه بشریت نسبت به غده سرطانی رژیم صهیونیستی و جرثومه فساد و خونریزی در منطقه را فراهم کرد، عنوان کرد: امروز سرافزاریم که در پرتو شهادت شهید حسن نصرالله آخرین میخ‌ها را بر تابوت رژیم صهیونیستی خواهیم زد و به زودی شاهد نابودی این جرثومه استکبار نه در خاورمیانه بلکه در تمام جهان هستیم.

مسئول نهاد ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس، با بیان اینکه ما متنعم به شهید و شهادت برای حفظ حریت، حیا، استقلال و آزادی و آزادگی هستیم، خاطرنشان کرد: از خداوند منان صبر توأم با عزت برای آحاد بشریت و جبهه مقاومت، مردم لبنان و جنبش‌های آزادی بخش دنیا و ملت انقلابی ایران را خواهانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha