• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403070806116
  • خبرنگار : 71460

مصدومیت هری کین جدی نیست

مصدومیت هری کین جدی نیست

به نظر می‌رسد هری کین شرایط چندان بدی ندارد و قادر به همراهی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش ایسنا، در حساس‌ترین دیدار این هفته بوندسلیگا، بایرن مونیخ و بایر لورکوزن مدافع عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند. این بازی که در آلیانس آره نا برگزار شد برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. لورکوزن ابتدا در دقیقه ۳۱ توسط آندریخ به گل رسید اما پاولوویچ تنها ۸ دقیقه بعد توانست گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

به گزارش بیلد، هری کین مهاجم بایرن به دلیل مصدومیت در این بازی تعویض شد. این اتفاق با نگرانی زیادی همراه بود و خیلی‌ها از احتمال غیبت این ستاره انگلیسی در لیگ قهرمانان خبر دادند. هری کین ۳۱ ساله در جریان بازی مقابل بایر لورکوزن از ناحیه مچ پای چپ آسیب دید ولی به نظر می‌رسد این مصدومیت جدی نیست.

هری کین درباره مصدومیتش گفت: کمی درد دارم و فردا (امروز) بار دیگر آن را بررسی می‌کنیم اما فکر می‌کنم شرایط خوب است. احساس بدی ندارم و فکر می‌کنم بتوانم در لیگ قهرمانان بازی کنم.

ببینید:

خلاصه بازی بایرن ۱ - ۱ بایر لورکوزن

ونسان کمپانی، سرمربی تیم نیز معتقد است که مصدومیت کین جدی نیست. او در صحبت‌هایی درباره این اتفاق گفت: امیدوارم که کین را خیلی سریع به ترکیب تیم برگردانیم.

کین در بوندسلیگا تاکنون، در پنج بازی پنج گل به ثمر رسانده است و چهار گل نیز در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرده است.

آلونسو: از یک امتیاز خوشحالیم

سرمربی بایر لورکوزن نیز بعد از بازی گفت: من می‌خواستم انرژی بیشتری از تیمم ببینم. عملکرد خوبی در این دیدار داشتیم. بازی با بایرن آسان نیست و نتوانستیم توپ را در دست بگیریم. انرژی و اعتماد به نفس بایرنی‌ها با فصل گذشته متفاوت است و به همین خاطر باید از این یک امتیاز خوشحال باشیم.

بایرن مونیخ بعد از چهار پیروزی پیاپی در این بازی امتیاز از دست داد اما با ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. مونیخی‌ها که در بازی نخست جشنواره‌ای از گل راه انداختند و ۹ بر ۲ دیناموزاگرب را شکست دادند، این هفته در دومین دیدارشان در لیگ قهرمانان اروپا باید در ویلاپارک به مصاف استون ویلا برود و باید دید کین در این بازی که در کشور خودش برگزار می شود قادر به همراهی بایرن هست یا خیر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha