• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403070806104
  • خبرنگار : 71506

واکنش پاول فیلبورن به جنجال بدنساز ایران در مسابقات جهانی

واکنش پاول فیلبورن به جنجال بدنساز ایران در مسابقات جهانی

رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی، با بیان اینکه «مهدی ارزشمند» سعی داشت جو سالن را آرام کند،گفت: او با هیچ محرومیتی از سوی فدراسیون جهانی مواجه نخواهد شد.

پاول فیلبورن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سطح داوری رقابت‌های بدنسازی قهرمانی جهان در کیش، اظهار کرد: ما بهترین داورها را در این مسابقات داشتیم. بیش از ۸ بار به ایران آمده‌ام و با توجه به سمینارهایی که برگزار کردیم باید بگویم داوران ایران سطح بالایی دارند و در کارشان خبره هستند. داوران بین‌المللی زیادی نیز برای رقابت‌های جهانی در ایران حضور داشتند و از قضاوت داوران رضایت کامل دارم.

رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی درباره نحوه میزبانی ایران از این رقابت‌ها، گفت:  فدراسیون ایران خیلی منسجم است. من برای رویدادهای بین‌المللی چند بار به ایران آمده‌ام و ایران همواره میزبان خوبی برای مسابقات بین‌المللی بوده است. البته برگزاری این رویداد خیلی سخت‌تر بود اما میزبانی و مهمان‌نوازی ایران فوق‌العاده بود و از نحوه میزبانی ایران خیلی راضی هستم.

وی درباره اعتراض برخی ورزشکاران نسبت به نحوه قضاوت داوران، اظهار کرد: من  دقایقی قبل از اینکه اعتراض شود سالن را ترک کردم اما گزارش آن را به من دادند. من مهدی ارزشمند را می‌شناسم و می‌دانم او قهرمان بزرگی است و قهرمانی‌های زیادی در جهان کسب کرده است اما شرایط بدنی او در این رقابت‌ها در بهترین حالت نبود.

فیلبورن افزود: متوجه شدم اعتراض از سمت خود او نبود و از سمت تماشاگران بوده است. من او را می‌شناسم و می‌دانم فرد بسیار با ادبی است. این اعتراضی که اتفاق افتاد از سمت تماشاگران بود. شنیدم او به دلیل بالا رفتن سن افت پیدا کرده و شرایط همیشگی را نداشت.

رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی درباره اینکه آیا ممکن است وی با محرومیت مواجه شود، گفت: ورزشکار هیچ خطایی روی استیج انجام نداد و قطعا با هیچ محرومیتی روبرو نخواهد شد. داوران بر اساس قوانین با دیدگاه فنی خود رای دادند اما تماشاگران بنا بر احساسات خود رای می‌دهند. با توجه به اینکه او مقام‌های زیادی داشته تماشاگران انتظار داشتند او در بین ۳ نفر اول باشد. ورزشکار هیچ خطایی انجام نداد و حتی سعی کرد جو سالن را آرام کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha