• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۳
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403070805783
  • خبرنگار : 71963

با صدور بیانیه‌ای؛

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پی جنایات رژیم صهیونسیتی در لبنان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پی جنایات رژیم صهیونسیتی در لبنان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَقَدْ نَصَرَکُمُ اللَّهُ بِبَدْرٍ وَأَنْتُمْ أَذِلَّةٌ فَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ ﴿١٢٣﴾
و بی تردید خدا در [جنگِ]بدر شما را یاری داد، در حالی که [از نظر ساز و برگ جنگی و شمار نفرات نسبت به دشمن]ناتوان بودید؛ بنابراین از خدا پروا کنید، باشد که سپاس گزاری نمایید.
آیه ۱۲۳، سوره آل عمران

۷۵سال است که رژیم حرام‌زاده و سفاک صهیونیستی در منطقه و جهان به پشتیبانی شیطان بزرگ و ایادی استکبار جهانی دست به جنایاتی فراتر از آنچه اذهان می‌توانند به آن حتی دست پیدا کنند، می‌زند؛ این حیوانات وحشی، گستاخ و سفیه این بار هم پس از نسل کشی بی‌سابقه در غزه مظلوم مقتدر که دستاوردی جز خواری و ذلالت و خروش عالمیان علیه آنها برای‌شان نداشته است، برای فرار از شکست قطعی و به خیال خودشان تأخیر در نابودی همیشگی‌شان، اقدام به جنایتی دیگر نسبت به حزب‌الله پیروز و ملت عزیز لبنان کرده است تا شاید با ترور فرماندهان مقاومت و کشتار بی‌رحمانه مردم و غیرنظامیان، جبهه‌ی مقاومت را مذبذب نموده و وادار به عقب نشینی کند.

اما ان‌شاءالله بزودی این خیال خام و باطل را با خود به گور خواهند برد، چرا که ما شیعیان علی ابن ابیطالب (علیه السلام) شتابان به استقبال شهادت فی سبیل الله پرواز می‌کنیم و این شجره طیبه با خون مطهر همین شهداست که سیراب می‌شود و روز به روز تنومندتر می‌گردد.
صهیونیسم جهانی بداند که با این ددمنشی‌ها و درنده خویی‌ها پایان خودشان را تعجیل می‌بخشد و با این اقدامات ابلهانه ساختمان جبهه‌ی مقاومت را مستحکم‌تر می‌کند و قطعاً جبهه‌ی مقاومت به رهبری امام امت پاسخ کوبنده‌ای به آنها خواهد داد و موش‌های بزدلی را که در پشت حصارها و دروازه‌هایشان پنهان شده‌اند به مانند خیبر درهم خواهد کوبید.
پیروزی حزب‌الله و جبهه‌ی مقاومت در مقابل استکبار جهانی قطعی است و وعده‌ی صادق الهی حتی بدون حمایت حکومت‌های خائن، متحجر، خودفروخته و بی‌غیرت منطقه به زودی تحقق خواهد یافت و بندگان صالح و مستضعفین زمین را به ارث خواهند برد ان‌شاءالله تعالی.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان این جنایت ددمنشانه را محکوم و ضمن طلب نصرت الهی برای رزمندگان اسلام در جبهه‌ی مقاومت، از تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهان پشتیبانی همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و همچنین پاسخی درهمکوبنده به رژیم صهیونیستی اسرائیل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha