• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070705660
  • خبرنگار : 50228

گل‌محمدی در فولاد چه آرزویی دارد؟

گل‌محمدی در فولاد چه آرزویی دارد؟

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آرزویم این است روزی برسد که استادیوم فولاد پر از تماشاگر باشد و هیچ صندلی برای نشستن وجود نداشته باشد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از برد تیمش مقابل ذوب آهن، اظهارکرد: بازی زیبا و تماشاگرپسندی بود که از سوی دو تیم انجام شد. نیمه اول خوب پرس کردیم و توپ گیری حریف نیز خوب بود. در نیمه اول حداقل یکی دو گل می توانستیم به ثمر برسانیم اما از فرصت ها به خوبی بهره نبردیم.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: در نیمه دوم تلاش کردیم هجومی کار کنیم اما روی فشار حریف یا اشتباه خودمان دو سه موقعیت خوب به ذوب آهن دادیم که ممکن بود به گل برسند. در ادامه سعی کردیم فشار بیاوریم و تعویض های ما به صورتی بود که بازیکنانی که وارد زمین شدند، عملکرد خوبی داشتند و توانستند بازی را به سود ما برگردانند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و این پیروزی را به آن ها تقدیم می‌کنیم. استقبال نسبتا خوبی داشتند اما خودم آرزویم این است روزی برسد که استادیوم فولاد پر از تماشاگر باشد و هیچ صندلی برای نشستن وجود نداشته باشد. ان شاءالله این مهم محقق شود.

او بیان کرد: البته می‌دانم هواداران شرایط سختی برای رفت و آمد دارند اما واقعا به حضور پرشور آن ها دلگرم هستیم. بابت حضور امروز در ورزشگاه نیز از آن ها تشکر می‌کنیم.

گل محمدی در ادامه گفت: باید خودمان را ریکاوری و برای بازی سخت تراکتور ریکاوری کنیم.

او عنوان کرد: تلاش کردیم بازیکنانی که جذب می کنیم، دونده، با انگیزه و نیز جوان تر باشند. تبم پارسال فولاد از نظر مهره تیم بدی نبود اما دچار یکسری حاشیه و تغییرات زیاد شده بود که همین‌ها به تیم ضربه زد. امسال بازیکنان با انگیزه بسیار بالا کار می‌کنند و زحمت می‌کشند و مزد تلاش خود را در زمین می‌گیرند. در هر صورت فولاد سال سختی را پشت سر گذاشت و زحمت زیادی کشیده شد که فولاد در لیگ بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha