• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070705659
  • خبرنگار : 50184

مربی تیم بعثت کرمانشاه:

شوق و ذوق هوداران تیم بعثت مثال‌زدنی است

شوق و ذوق هوداران تیم بعثت مثال‌زدنی است

ایسنا/کرمانشاه مربی تیم بعثت کرمانشاه با قدردانی از تماشاگران پرشور تیمش برابر صنعت نفت آبادان، گفت: امروز شوق و ذوق هواداران تیم ما مثال زدنی بود.

محمد میرترابی، شامگاه امروز(هفتم مهر) پس از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، اظهارکرد: ما از قبل می‌دانستیم که در این دیدار برابر تیمی قرار خواهیم گرفت که از لیگ برتر سقوط کرده و تیم قدرتمندی است.

مربی تیم بعثت کرمانشاه ادامه داد: تیم صنعت نفت آبادان از مدتی پیش از شروع لیگ تیمش را بسته بود، اما در مقابل تیم ما حدود ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقات توانست مجوز انتقال امتیاز را به کرمانشاه بگیرد و عملا تیم را خیلی دیر بستیم. 

وی تصریح کرد: بنابراین دو تیمی که امروز مقابل هم ایستادند شرایط کاملا متفاوتی را تجربه کرده بودند. بستن تیم، تمرینات بدنسازی، جذب بازیکن و ... در تیم ما با تاخیر انجام شده بود و زمان محدودی در اختیار داشتیم. 

میرترابی خاطرنشان کرد: از طرفی تیم صنعت نفت از پشتوانه مالی قوی برخودار است و در مقابل تیم ما تنها به افشین حسنی مدیرعامل باشگاه تکیه داده و همین یک نفر پشت تیم ایستاده است. 

وی با بیان اینکه محبوبیت تیم بعثت در بین مردم کرمانشاه در حال افزایش است، عنوان کرد: امروز شوق و ذوق مردم و هواداران پرشور را در ورزشگاه دیدیم. 

مربی تیم بعثت کرمانشاه با گلایه از بی توجهی مسئولین استانی به تیم بعثت، خطاب به آنها گفت: آقایان مسئول، افشین حسنی تنها این تیم را اداره می‌کند، درحالی که ما به هر شهری که می‌رویم یک شهر پشت آن تیم قرار دارد و امکانات ما نسبت به دیگر تیم‌ها کم است. 

وی در ادامه با اشاره به بازی خوب بازیکنانش در این دیدار، عنوان کرد: ما در این دیدار مانند بازی قبل در همان دقایق اول به گل رسیدیم، اما متاسفانه پس از گل مهدی ایزدی مصدوم شد و مجبور به خارج کردن او از بازی شدیم. 

میرترابی با بیان اینکه صنعت نفت نیز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، عنوان کرد: بعد از گل اول، آنها تیم ما را تحت فشار قرار دادند. 

وی در پایان از هیات فوتبال استان برای اخذ مجوز حضور بانوان در استادیوم و حل سریع مشکل چمن ورزشگاه قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر کرمانشاه جزو هفت تا هشت تیمی است که در میزبانی قوی عمل کرده است. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha