• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070705572
  • خبرنگار : 50200

صهیونیست‌ها با حذف فرماندهان حزب‌الله نمی‌توانند خللی در عزم محور مقاومت وارد کنند

صهیونیست‌ها با حذف فرماندهان حزب‌الله نمی‌توانند خللی در عزم محور مقاومت وارد کنند

ایسنا/مازندران در پی حمله‌ تروریستی رژیم جعلی اسرائیل به ضاحیه بیروت و شهادت رهبر شجاع و دلاور حزب‌الله لبنان در این حادثه، رئیس دانشگاه مازندران، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و شورای صنفی-رفاهی دانشجویان دانشگاه مازندران​​​​​​​ با صدور پیام تسلیت مشترکی، این ضایحه‌ اسفناک را تسلیت گفتند.

رئیس و مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه مازندران، با تسلیت به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و تمامی آزادگان جهان در پیامی اعلام کردند: شهادت شاگرد مکتب امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، سرور مقاومت، بنده صالح خدا، رهبر مومن و حکیم، سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان که قریب به سی سال در راه آزادی لبنان، حمایت از غزه و مردم مظلوم فلسطین، قهرمانانه به مبارزه و جهاد با دشمنان اسلام و مسلمین پرداخت، افتخارات و پیروزی‌های بزرگ و زیادی را در راه حمایت از مظلومان عالم، به‌دست آورد و سرانجام به قافله جاودان شهدا پیوست را به محضر خانواده صبور معظم‌له تسلیت می‌گوییم.

بدون شک یاد و خاطره آن مجاهد فقید و نستوه که سال‌ها عمر بابرکتش را صرف مجاهدت و مبارزه با زور و تزویر ستمکاران به‌ویژه اسراییل غاصب نمود، در اذهان ملت شریف لبنان و همه آزادگان جهان، باقی و ماندگار خواهد ماند.

آنچه قطعی و مسلم است، این‌که جنایت‌کاران صهیونیست با این ترورها و حذف فرماندهان ارشد حزب‌الله نمی‌توانند خللی در عزم راسخ و استوار محور مقاومت وارد کنند و همان‌گونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند: سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

اسرائیل خونخوار و جنایت‌کار هم بداند که ان‌شاءالله به‌زودی و به حول و قوه‌ی الهی، مجاهدان سرافراز و دلاوران پیروز مقاومت اسلامی و در راس آن رزمندگان دلاور حزب‌الله، انتقام خون رهبر و مقتدای حکیم، بصیر و شجاع خویش را از شما دشمنان متجاوز و خبیث و روسیاه خواهد گرفت و شما را از این تجاوز ناجوانمردانه، پشیمان خواهد کرد.

شورای صنفی-رفاهی دانشجویان نیز ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، بر ادامه راه پر افتخار شهید نصرالله عزیز تاکید کرده و شهادت سید بزرگ مقاومت، رهبری حکیم و فرزانه، مجاهدی نستوه و عالیقدر حضرت آیت‌الله سید حسن نصرالله را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف لبنان و همه آزادی‌خواهان جهان تسلیت گفته و اعلام کردند: ایشان که عمر شریف خویش را وقف مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان کردند، الگویی بی‌بدیل برای نسل جوان و آزادی‌خواهان جهان بودند.

شهادت این بزرگ مرد، مصیبت بزرگی است که بر قلب همه آزادگان جهان نشسته است. حزب‌الله لبنان به رهبری ایشان، الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم شد و نقش مهمی در حفظ امنیت منطقه ایفا کرد. رژیم جعلی، کودک‌کش، خبیث، صفاک و جنایتکار اسرائیل باری دیگر با استفاده از روش ترورهای مکرر و بی‌هدف، در پی سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود در میدان نبرد، مانند نبرد غزه است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha