• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403070705571
  • خبرنگار : 50214

پیام تسلیت مسئولان یزد به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله

پیام تسلیت مسئولان یزد به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله

ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد به مناسبت شهادت سید مقاومت و ایثار، شهید والامقام سید حسن نصرالله پیام تسلیت دادند.

در این پیام آمده است؛ شهادت اسوه بی بدیل جبهه مقاومت اسلامی، مرد الهی و سرو سهی کرامت و دلاوری شهید والامقام سید حسن نصرالله به دست شقی ترین مردمان تاریخ و باند ترور و جنایتکار صهیونیستی، سلمه ای سخت است که قلب تمامی آزادی خواهان جهان و رزمندگان لبنان و فلسطین را در حزنی عظیم فرو برد.

شهید والامقام سید حسن نصرالله، حقیقتا سید جبهه مقاومت و فرماندهی دلاور و خداباور بود که سراسر عمر با برکتش در مسیر الهی دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین در برابر سگ هار صهیونیستی و خونخواری‌های این رژیم غاصب گذشت و سر انجام نیز در این مسیر نورانی به آرزوی همیشگی و دیرینه‌اش یعنی شهادت در جهاد فی سبیل ا... و پیوستن به یاران و همراهان شهیدش رسید و عند ربهم یرزقون شد.

در ادامه این پیام اظهار شده است؛ انتقام خون مبارک و مطهر آن مرد الهی و عالم مجاهد خواسته تمامی آزادی خواهان و رزمندگان سازمان مقاومت اسلامی بوده که رژیم پلید صهیونیستی نخواهد توانست از آن بگریزد. صهیونیست‌های جنایتکار باید بدانند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند.

همچنین در این‌ پیام نیز آمده است؛ راه مقاومت، باصلابت‌تر و قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و خون مطهر آن مرد خدا، چلچراغ مسیر رستگاری خواهد بود.

امام جمعه و استاندار یزد در پایان شهادت سردار بزرگ اسلام دبیرکل حزب الله لبنان را به پیشگاه حضرت بقیه ا... ارواحنا فداه، محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی)؛ ملت‌های شهید پرور لبنان، ایران و فلسطین  و همه آزادیخواهان جهان و جریان مقاومت تبریک و تسلیت عرض کرده و توفیق پیمودن راه مقدس آن مرد خدا را از درگاه حضرت دوست مسئلت کرده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha