• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403070705267
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اجلاسیه ۵۴۰ شهید فرهنگی و دانش‌آموز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

اجلاسیه ۵۴۰ شهید فرهنگی و دانش‌آموز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد اجلاسیه ۵۴۰ شهید فرهنگی و دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و جانبازان، دانش آموزان و فرهنگیان، و برخی مسئولان استانی و محلی در یاسوج برگزار شد.

«یدالله رحمانی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، روز شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ در مراسم اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی با بیان اینکه از مجموعه دو هزار شهید والامقام استان ۵۴۰ شهید از قشر فرهنگی و دانش آموز استان هستند، افزود: شهدای فرهنگی و دانش آموز ۲۵ درصد شهدای استان را تشکیل می‌دهند که امیدواریم آرمان‌ها و اهداف شهدا را سرلوحه قرار دهیم.

وی اظهارکرد: به دانش آموزان به عنوان آینده سازان انقلاب و مدیران آینده ایران اسلامی تاکید می‌کنم همانگونه که نقش خود را به خوبی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند، ضمن حفظ فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند در حوزه تعلیم و تربیت به علم روز مجهز شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در دنیای امروزی، کشوری می‌تواند مسیر توسعه را شتابان طی کند که مجهز به نیروی انسانی علمی و توانمند باشد.

رحمانی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی علمی و کارآمد تصریح کرد: کشاورزی، صنعت، گردشگری و سایر ظرفیت‌ها خوب است اما زمانی می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد که با نیروی انسانی زبده تلفیق شود.

اجلاسیه ۵۴۰ شهید فرهنگی و دانش‌آموز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

وی با بیان اینکه امروزه اقتصاد توسعه، اقتصادی است که دانش بنیان و پایه آن شرکت ها و واحدهای فناوری باشد، ادامه داد: دانش آموزان تلاش کنند برای مدیریت ها در بخش های خصوصی و دولتی به لحاظ علمی و توانایی خود را مجهز و آماده کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهان تلاش همگانی برای توسعه استان شد و عنوان کرد: بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب زیبنده نیست که این استان در محرومیت باشد و در برخی شاخص‌ها جایگاه آخر را داشته باشد.

رحمانی تاکید کرد: در برنامه بلند مدت رفع محرومیت‌ها از استان باید از سرمایه های آموزش و پرورش نشات بگیرد و ما دولتی‌ها باید این بسترها را فراهم و آموزش و پرورش را در بخش سخت افزار و نرم افزاری ‌مورد حمایت قرار دهیم.

وی بر تلاش برای رفع مشکلات معیشتی فرهنگیان تاکید و اظهارکرد: شورای برنامه ریزی و کارگروه های تخصصی این مورد را در اولویت کار قرار دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید وفاق و همدلی که شعار دولت است در همه مجموعه‌ها بخصوص در حوزه آموزش و پرورش باشد و همه دست به دست هم دهیم تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که با تدابیر و سیاست‌های خود کشور را از همه بحران ها نجات دادند، گام برداریم.

به گزارش ایسنا، رحمانی بیان کرد: امروزه در مجامع بین المللی هیچ تصمیمی بدون ایران گرفته نمی‌شود و برای اینکه نقش ما در عرصه‌های بین‌المللی پر رنگ تر از پیش شود باید همپای دنیا و با علم روز حرکت کنیم.

اجلاسیه ۵۴۰ شهید فرهنگی و دانش‌آموز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

گفتنی است که در راستای کنگره ۲۰۰۰ شهید گلگون کفن استان کهگیلویه و بویراحمد اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان با عنوان «از سنگر دانایی تا مشق شهادت» صبح امروز شنبه هفتم مهرماه در سالن پوریای ولی در شهر یاسوج برگزار شد.

اجلاسیه شهدای دانش آموز با هدف آشنایی هرچه بهتر دانش آموزان با رشادت‌ها و دلیری‌های شهدا و همچنین ترویج فرهنگ شهید و شهادت بین آنان درصدر برنامه‌های پیش بینی شده است.

کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه وبویراحمد از اردیبهشت ماه سالجاری وارد مرحله اجرایی شد.

در این راستا برگزاری ۱۷ اجلاسیه شهرستانی و استانی، برگزاری جشنواره سرود، توزیع دو هزار جهیزیه، تالیف۲۰۰ عنوان کتاب، جمع آوری ۹۵ سوژه از شهدا، برگزاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ یادواره شهدا، نصب ۲ هزار تندیش شهید و اجرای ۱۳ هزار عنوان برنامه از مهمترین برنامه‌های کمیته‌ها در کنگره ملی شهدا استان بود.

اجلاسیه ۵۴۰ شهید فرهنگی و دانش‌آموز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

اجلاسیه ۵۴۰ شهید فرهنگی و دانش‌آموز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha