• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403070705264
  • خبرنگار : 50187

در یادواره نخستین شهید پزشک اعلام شد

همه برای دفاع از جبهه اسلام اعلام آمادگی کنیم

همه برای دفاع از جبهه اسلام اعلام آمادگی کنیم

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: همه در حال حاضر شاهد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستیم، می‌طلبد که همه برای دفاع از جبهه اسلام اعلام آمادگی کنیم.

دکترمهدی احمدی‌نژاد امروز هفتم مهرماه در یادواره شهدای پزشک در دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: باید دست به دست هم دهیم چراکه این یک مسیر ناگزیر است و باید این مسیر جلو برود تا به ظهور امام زمان (عج) منتهی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و  این جنگ در بالاترین سطح خود قرار گرفته و مستلزم است که شیعیان و مسلمانان جهان با بصیرت گوش به فرمان رهبر باشند، باید لحظه به لحظه سخنان مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهیم و قدم به قدم جلو برویم و امیدوار باشیم چراکه پیروزی جبهه حق از وعده‌های پروردگار بوده که بدون شک تخلف‌ناپذیر است.

احمدی‌نژاد حملاتی که رژیم صهیونیستی در مناطق مسکونی پیش گرفته را وحشیانه‌ خواند و گفت: مطمئناً این حملات بی‌پاسخ نخواهد ماند و جواب دندان‌شکنی را رژیم صهیونیستی دریافت خواهد کرد هرچند که نتانیاهو نشان داده که از عقل و خرد برخوردار نیست و تصمیمات غیرعاقلانه‌ای می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پایان گفت: ان‌شاءالله مسلمانان با وحدت خود این جرثومه فساد را ریشه‌کن خواهند کرد و قطعاً روزهایی را خواهیم دید که جهان بدون رژیم صهیونیستی و در صلح و صفا به حیات خود ادامه می‌دهد.

بنابراین گزارش، یادواره اولین شهید پزشک دفاع مقدس، شهید حسین گرکانی‌نژاد امروز با حضور استاندار کرمان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری و جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جوار گلزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

از دکتر حسین گرکانی‌نژاد به عنوان اولین پزشک شهید جمهوری اسلامی ایران یاد می‌شود که پزشک ارتش بود و ۲۱ شهریور ۱۳۵۸ بر اثر درگیری با گروه‌های ضدانقلاب در سردشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همه برای دفاع از جبهه اسلام اعلام آمادگی کنیم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha