• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403070705225
  • خبرنگار : 71560

با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب

سبحانی فر: جبهه مقاومت از آنچه که اسرائیل می پندارد قوی تر است

سبحانی فر: جبهه مقاومت از آنچه که اسرائیل می پندارد قوی تر است

یک عضو حزب اعتدال و توسعه، تاکید کرد: قطعا جبهه مقاومت از آنچه که رژیم صهیونیستی می پندارد، مقاوم تر بوده و رژیم صهیونیستی به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بیروت، بیان کرد: رژیم صهیونیستی طبق برنامه ریزی که داشت قصد کرده بود که ظرف 24 ساعت یا 48 ساعت غزه را تصرف کند. حملات شدیدی را انجام داد و جنایت گسترده ای را در تاریخ ثبت کرد، اما اکنون قریب به یکسال است که نتوانسته به هدف خود برسد. طبیعی است که امروز برای جبران شکست خود حملات جدیدی را به جنوب لبنان انجام دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: مطمئنا جبهه مقاومت بیش از آنچه که فکر می کنند، مقاوم بوده و رژیم صهیونیستی به اهداف خود دست نخواهد یافت. کشورهای مسلمان منطقه اعم از سوریه، لبنان، عراق، ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس بایستی در کنار هم بایستند. اگر در کنار هم نایستند، مسلمانان صدمات بیشتری خواهند خورد. مسلمانان اگر در کنار هم بایستند می‌توانند رژیم صهیونیستی را سر جای خود نشانده و از این جنایت ها پشیمان کنند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مسلمانان در کنار مردم مظلوم غزه و لبنان ایستاده و قطعا رژیم صهیونیستی نمی تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند. مسلمانان منطقه باید پشتیبانی مادی و معنوی از جبهه مقاومت داشته و اسرائیل را از کرده خود پشیمان کنند. اتحاد در این شرایط یک ضرورت است. ظرف چند روز آینده نشست سران کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد. بایستی مسلمانان بیش از گذشته متحد شده و در برابر این رژیم منحوس بایستند.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز برخی از کشورهای مسلمان با رژیم صهیونیستی ارتباط اقتصادی دارند که باید قطع شود. ان شاءالله با کمک ملت ها و دولت های مسلمان جبهه مقاومت تقویت شده و اسرائیل به اهداف خود دست نخواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha