• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403070705035
  • خبرنگار : 71675

روشن: استقلال تاوان رفتارش با یامگا را می‌دهد/ استعفای نکونام نشانه ضعف او بود

روشن: استقلال تاوان رفتارش با یامگا را می‌دهد/ استعفای نکونام نشانه ضعف او بود

پیشکسوت تیم استقلال معتقد است که سرمربی این تیم حتی با وجود شکست در داربی نباید از سمتش استعفا می‌کرد و باشگاه باید به او فرصت دهد تا تیم‌سازی کند.

حسن روشن پیشکسوت تیم استقلال در گفت و گو با ایسنا درباره شکست این تیم مقابل پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در این بازی افتضاح بود و عملکرد قابل قبولی نداشت. پرسپولیس در این بازی بهتر بود و توانست از موقعیت گلزنی‌اش بهتر استفاده کند. البته در کل باید بگویم بازی نبود که بتوان از آن لذت برد.

در استقلال تصمیمات فی‌البداهه است

او ادامه داد: شرایط استقلال خیلی مناسب نیست و این تیم حاشیه‌های زیادی دارد. هر مساله‌ای را هم که می‌گوییم گوش نمی‌دهند. در واقع در استقلال تصمیمات شخصی و فی‌البداهه است. استقلال باید کمیته فنی داشته داشته باشد و در واقع آن‌ها درباره شرایط این تیم نظر بدهند.

بیشتر بخوانید:

باید به نکونام فرصت دهند

روشن درباره استعفای نکونام از سرمربیگری استقلال بیان کرد: نکونام نباید استعفا بدهد. این ضعف او است که این کار را انجام میدهد. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تیم را بستم و قهرمان می‌کنم. باید به او فرصت بدهند که این کار را انجام بدهد. درست است که استقلال ۸ امتیاز از رقبا در جدول عقب است اما از نظر من این مساله مهم نیست و فرصت برای جبران وجود دارد. استقلال باید تیم‌سازی را انجام بدهد. آکادمی خودش را رونق ببخشد. استقلالی که فصل گذشته نایب قهرمان شد، کجا را گرفت؟ پرسپولیس هم همین طور. آن‌ها سال‌ها قهرمان شدند چه اتفاقی افتاده است؟

یامگا اگر کور هم شده بود، استقلال نباید می‌گذاشت او برود

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد سمیعی در این باشگاه افزود: چیزی از او ندیدم. این تیم به نظر امسال تاوان رفتارش با یامگا را می‌دهد. او شاید خیلی بازیکن تکنیکی نبود اما گل‌های حساسی را می‌زد. یامگا اگر کور هم می‌شد استقلالی‌ها نباید می‌گذاشتند او برود. اصالت باشگاه استقلال در این باره حفظ نشد. خدا پدر حدادیان نساجی را بیامرزد که یامگا را به این باشگاه برد و حتی او را کاپیتان کرد. یک مساله دیگر را باید بگویم و آن هم این است که طرفدار استقلال به خاطر باخت داربی سکته کرد و فوت شد. آیا بازیکنان و کادر فنی این موضوع را می‌دانند؟

او درباره عملکرد هیات مدیره استقلال گفت: نمی‌دانم آن‌ها چه کسانی هستند اما آن‌ها باید هر ماه یک بار دور هم جمع شوند و اتفاقات را به مردم بگویند تا در جریان مسائل قرار بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۳:۴۳

حسن آقا روشن از همان اول می گفت کسی گوشش بدهکار نبود تا نتیجه اش شد این آش شله قلم کار

avatar
امروز ۱۴:۰۷

جناب آقای روشن نکونام دیگر چیزی در چنته ندارد که بخواد رو کند سیستم بزن زیر توپ نمیشه امتیاز گرفت ماندن نکونام به منزله نابودی استقلال است اگر حالا از استقلال اخراج نشود باید در آخر فصل برای بقا در جدول بازی کند

avatar

حسن اقاخواهش میکنم‌مصاحبه نکن چون مصاحبه شما مساوی بابدبختی تاج

avatar
امروز ۱۴:۵۳

استراماچونی که اومد فقط بلد بودی ایراد بگیری. ولی مربی های داغون که میان شروع میکنی به تعریف و تمجید و انتظار داری بهش فرصت بدن .

avatar
امروز ۱۴:۵۴

رضاییان فعلا باعث مرگ یه هوادار شده اگه رامین خوب بود در کار دفاعی مطمعنا برانکو و یحیی اخراجش نمی کردن

avatar
امروز ۱۵:۴۹

درود آقای روشن استقلال به یامگا خیلی بد کرد همه دیدن روی استقلال واسه نساجی عالی بازی کردن گل هم زد قبلا یامگا شرافت خودشو نشون داد خیلی زحمت کشید واقعا بهترینهای استقلال بود این سال گذشته همین گلمحمدی نعمتی و کمال رو الکی رد کرد تاوانشو

avatar
امروز ۱۵:۵۳

بااین روندی که تیممون استقلال پیش میره و بازیهای چرت نکونام حتی سهمیه دو آسیا رو هم نمیگیریم آخر فصل... مگه اینکه یه طوری بشه چون هنوزم دیر نیس... فقط استقلال کبیر 💙💙💙💙

avatar
امروز ۱۵:۵۹

گاهی صحبت نکردن بهتر از حرف بی منطق زدن است جناب آقای روشن شما به هوادار های فهیم استقلال ثابت شده هستید بهتر هست نو هر مسئله‌ای دخالت نکنید یا اصلن دخالت نکنید بهتر است یا علی