• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403070704790
  • خبرنگار : 71368

ثبت شکایات افزایش نرخ سرویس مدرسه در سامانه ۱۳۷ و سپند

ثبت شکایات افزایش نرخ سرویس مدرسه در سامانه ۱۳۷ و سپند

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران از والدین خواست هرگونه شکایت در مورد افزایش خارج از نرخ‌های مصوب برای سرویس مدرسه را به سامانه ۱۳۷ یا سپند اطلاع دهند.

شادی مالکی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر نظارت سازمان تاکسیرانی بر اجرای درست فعالیت سرویس مدارس و اخذ شهریه‌های مصوب شورای شهر تهران، گفت: ۷۵ شرکت مورد تأیید در سامانه سنپد داریم که برابر نرخ مصوب شورای شهر باید خدمات رسانی کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ راننده صلاحیتشان برای فعالیت در سرویس مدارس مورد تأیید قرار گرفته است، اظهار کرد: اما دقت داشته باشید که برخی خانواده‌ها در بسترهای خارج از سپند خدمات سرویس مدرسه را دریافت می‌کنند و این خودروها ممکن است که نرخ مصوب را رعایت نکنند.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران با تأکید بر اینکه همه مدارس ملزم شدند اطلاعات پیمانکار و خودروهایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت می‌کنند را در سامانه سپند ثبت کنند و همین ثبت اطلاعات قطعا موجب رعایت نرخ مصوب شورای شهر تهران می‌شود، گفت: اگر خانواده‌ها مواردی را دیدند که با نرخ های مصوب شورای شهر تهران مغایرت دارد حتما به سامانه شکایت مردمی ۱۳۷ منعکس کنند که در اسرع وقت رسیدگی می شود.

وی تأکید کرد: در سامانه سپند نیز افرادی که ثبت نام کردند می‌توانند نظرات،‌ انتقادات و ... را ثبت کنند که حتما بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha