• جمعه / ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403070604625
  • خبرنگار : 30196

زارع: اسپانسرها کمک کنند/ زمین ورزشگاه سیروس قایقران برای بازیکنان سنگین است

زارع: اسپانسرها کمک کنند/ زمین ورزشگاه سیروس قایقران برای بازیکنان سنگین است

سرمربی ملوان گفت: بازیکنانی که از شهرهای دیگر به ورزشگاه سیروس قایقران انزلی می‌آیند، زمین بازی برای‌شان سنگین است و این زمین سرعت بازی را کاهش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: پیش بینی بازی سختی داشتم و تیم با استقلال خوزستان کیفیتی بود. نتوانستیم موقعیت های زیادی به دست بیاوریم. آنها دفاع می کردند و باید از تک موقعیت استفاده می کردیم. 

او ادامه داد: زمین خوب نیست و چمن باعث می شد که سرعت بازی کم شود. معمولا در این بازی‌ها که تیم مقابل عقب می‌نشیند باید سرعت را بالا ببریم ولی چمن نگذاشت. امیدوارم زمین بازی بهتر شود و در مجموع مستحق برد بودیم و خداراشکر بازی را در هوای سرد بردیم.

زارع در مورد شرایط خوب ملوان و نقاط ضعف و از دست دادن پنالتی‌ها گفت: بزرگ‌ترین فوتبالیست دنیا هم پنالتی خراب می‌کند. این اتفاق برای همه پیش می‌آید و باید بیشتر با بازیکنان کار کنیم. یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های ما در تمرینات سجاد بازگیر بود ولی فوتبال، بازی اشتباهات است. 

سرمربی ملوان در خصوص مشکلات مالی ملوان هم گفت: من شرمنده بازیکنان هستم. کسانی که تلاش می کنند در تیم زیاد هستند و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. به بازیکنان گفتم که مطمئنم خدا جواب زحماتشان را می‌دهد. دلم روشن است و امیدوارم خدا بازیکنان را ببیند و به ما کمک کند. فکر نمی‌کنم شرایط از این بهتر باشد و اسپانسرها باید کمک کنند.

او در مورد هواداران گفت: تیم را رو به جلو حرکت دادند. بازیکنان ما از جاهای مختلف می‌آیند و زمین انزلی برایشان سنگین است و باران بازی را برایشان سخت می کند. از هواداران تشکر می کنم که به آنها روحیه دادند.

زارع در مورد نبود عمری هم گفت: نبود محمد عمری حس می شود و فکر می‌کنم فردا وضعیتش بهتر شود و در چند روز آینده به تمرینات اضافه می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha