• جمعه / ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403070604503
  • خبرنگار : 50223

امام جمعه موقت یاسوج:

از مواضع خوب و مقتدر ریاست جمهوری تشکر می‌کنیم

از مواضع خوب و مقتدر ریاست جمهوری تشکر می‌کنیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: مواضع خوب و مقتدر ریاست جمهوری در سازمان ملل تشکر می‌کنیم، وی به آمادگی برای مذاکره تأکید داشتند و اعلام کردند ما تحقیر را نمی‌پذیریم.

حجت‌السلام‌والمسلمین سید علی‌صالح موسوی اعظم در خطبه‌های نماز جمعه ششم مهر ماه ۱۴۰۳ یاسوج با اشاره به مشکلات راه‌های استان و اهمیت آن از سوی استاندار جدید افزود: استان به خط ریلی نیاز دارد چه تعداد مردم در تصادفات جاده ای کشته می‌شوند؟ و کمتر گفته می شود مشکل این استان چیست؟

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهارکرد: در دفاع مقدس رزمندگان جان، سرمایه و وجود خود را در راه خدا هدیه دادند و این هفته را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، ملت ایران، سپاه و بسیج و ارتش و نیروهای نظامی تبریک می‌گوییم. در دوران دفاع مقدس وحدت، ایمان و انسجام بود و سبب پیروزی علیه دشمنان انقلاب شدیم. 

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با اتحاد علیه ملت ایران متحد شدند، خاطرنشان کرد: کسانی که پیش از انقلاب به خاک و خون کشیده شدند از آنها یاد می کنیم، از رزمندگان، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و تیپ ۴۸ فتح و خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان این هفته را به آنها تبریک می‌گوییم. 

موسوی اعظم تصریح کرد: از عوامل برنامه فاخر دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: از مواضع خوب و مقتدر ریاست جمهوری تشکر می‌کنیم، وی به آمادگی برای مذاکره تأکید داشتند و اعلام کردند ما تحقیر را نمی‌پذیریم، و باید بگویم شهید خیابانی، شهید باکری و همه شهدا امروز ایران اسلامی در سراسر جهان مقتدر داریم. از رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای موضع مناسب و تعلیق دیدار با رژیم صهیونیستی تشکر می‌کنیم. 

امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: کارشناسان معتقد هستند نابودی رژیم صهیونیستی در بمب‌های ایران است و همچنین امروز کشور یمن با بمب‌های خود به مبارزه با رژیم صهیونیستی می‌رود. برخی به دلیل انحرافات کشور موضوعاتی در خصوص اسرائیل دارند اما باید بدانند آنها در جنایات آنها شریک و سهیم خواهند بود. 

موسوی اعظم تاکید کرد: وقتی استانداری تغییر می کند و فردی دیگر می‌آید نباید تنها خودمان را ببینیم در این شرایط تغییر حاصل نمی‌شود، چند حلقه چاه نفت در کوه شورم است؟ آقای استاندار، استان کهگیلویه و بویراحمد به جاده ریلی نیاز دارد، چه تعداد مردم در تصادفات جاده کشته می‌شوند، کمتر گفته می شود مشکل این استان چیست؟ برخی انتظارات بی مورد دارند، یعنی ۷۰۰ وزارت خانه باشد تا  استانداران ۷۰۰ مدیر گماشته شود، آقای استاندار بدانید در کارهای فرهنگی و تعلیم و تربیتی اگر کار و حل شود آسیب های اجتماعی و بی بند و باری ها حل می شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: فردی در قزوین ۷۰۰ سال موقوفه ای کرد و همه کارهای خیر در این مکان در پرونده اعمال او نوشته می شود بر این اساس باید در حوزه ساخت بیمارستان، خانه محرومان و... اقدام و وقف کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha