• جمعه / ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070604422
  • خبرنگار : 71145

راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در حمایت از غزه و لبنان

راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در حمایت از غزه و لبنان

مردم یمن در راه‍‍‍پیمایی گسترده‌ای در استان «صعده» در ده‌ها منطقه و میدان در حمایت از فلسطین و لبنان شرکت کردند.

به گزارش ایسنا، امروز جمعه راهپیمایی گسترده در استان صعده در حمایت از استواری ملت فلسطین و لبنان و اعلام وفاداری به این ۲ ملت با شعار (یمن ایمان به جهاد و پایداری در کنار غزه و لبنان) برگزار شد.

شبکه المسیره یمن گزارش داد میدان مولد النبی در غرب شهر صعده شاهد این مراسم مرکزی بود و بقیه راهپیمایی‌ها در میدان‌های فرمانده شهید، شعاره، بنی صیاح، الحجله، برازح، آل سالم، عرو، جمعه بنی بحر، العین، القهره، و والبه در الظاهر، نواحی مرزی، شهر جاوی، و میدان اول عمرو بنی عباد در مجز، الجرشه، بقام در غمر، قطابر ، یسنم، باقم، کتاف، املح، ذویب، آل مقنع برگزار شد، در حالیکه راهپیمایی‌هایی نیز در میادین الخمیس در مبنه، شدا، عضله در الحشوه و آل ثابت در قطابر بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود.

حاضران در راهپیمایی با حمل پرچم‌های یمن و فلسطین، پرچم‌های آزادی و بنرهایی مبنی بر تحریم محصولات آمریکایی و اسرائیلی، بر پایداری خود در حمایت از غزه و لبنان، پایبندی به مسائل امت و عدم غفلت از مقدسات آن تاکید کردند.

آنها شعارهایی از جمله (سبحان الله، جلال...و پیروزی از آن لبنان و غزه)، (هزار درود بر حزب‌الله...و سید نصرالله)، (ای غزه، حزب‌الله...با تو علیه دشمن خدا)، (از صعده تا بیروت... مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا)، (جهاد، جهاد... همه مردم آماده‌اند)، (ای لبنان و ای فلسطین... همه مردم یمن با شما هستند)، (ای غزه (ای لبنان) و ما با شما هستیم... شما تنها نیستید) سردادند.

تجمع کنندگان بر ادامه راهپیمایی‌های هفتگی میلیونی خود را تا پیروزی به اذن خداوند تاکید کردند و از دستاوردهای صنعت نظامی در تولید تکنیک‌های مدرن که نمایانگر ساخت موشک‌های مافوق صوت با قابلیت دور زدن خطوط پدافندی دشمن اسرائیلی هستند،‌ ابراز خرسندی کردند.

آنها ادامه جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه برادران در غزه را از طریق کشتار، ویرانی، گرسنگی، نسل کشی و آوارگی برای دوازدهمین ماه متوالی و حملات دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و نیز حملات اخیر به لبنان با مشارکت و حمایت نامحدود آمریکا، انگلیس و غرب و شکست بی‌سابقه اعراب و سکوت شرم‌آور و تحقیرآمیز جهان را محکوم کردند.

یمنی‌ها تداوم عملیات کیفی نیروهای مسلح یمن که قلب دشمن اسرائیلی، یافای اشغالی را که دشمن آن را تل‌آویو می‌نامد را تبریک گفتند و افزودند آخرین آن عصر دیروز یک عملیات هدفمند کیفی بود که دقیقاً بدون رهگیری به اهداف خود رسید.

راهپیمایی‌کنندگان از نیروهای مسلح یمن خواستند که تا پایان تهاجم و رفع محاصره غزه و لبنان، اقدامات بیشتری انجام دهند.

آنان همچنین بر تداوم مواضع اعتقادی قاطع و اصولی خود در مقابله با دشمن صهیونیستی، اولین دشمن امت اسلام و نمایندگان آمریکایی و انگلیسی آن و استواری خود در ایستادگی در کنار ملت فلسطین و لبنان و مقاومت تاکید کردند.

آنها با ابراز اطمینان از اینکه حزب‌الله قادر است شکستی هولناک بر دشمن صهیونیستی وارد کند و پیروزی جدیدی در برابر دشمن ملت به دست آورد و پیروزی جدیدی را ثبت کند، تاکید کردند که مردم یمن در کنار مقاومت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۳:۴۸

این همه راه پیمایی چه دردتان را دوا کرده، ،اگر کاری در میدان جنگ می توانید بکنید