• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070504191
  • خبرنگار : 50536

اهدای لوازم التحریر و بسته معیشتی به دانش آموزان مدارس استثنایی آذربایجان شرقی

اهدای لوازم التحریر و بسته معیشتی به دانش آموزان مدارس استثنایی آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی طی آیینی با حضور بهنام غفارزاده مدیر عامل انجمن همیار دانش آموزان استثنایی تبریز، اصغر شفائیه رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی و دیگر مسئولان استانی لوازم التحریر و بسته معیشتی به دانش آموزان مدارس استثنایی استان اهدا شد.

مدیر عامل انجمن همیار دانش آموزان استثنایی تبریز، پنجشنبه، پنجم مهرماه، در این آیین گفت: انجمن همیاری دانش آموزان استثنایی استان نزدیک به ۲۰ سال است که در استان فعالیت می‌کند و به دانش آموزانی که در ۸۸ مدرسه استثنایی استان مشغول به تحصیل هستند در حیطه‌های مختلف کمک می‌کند.

دکتر بهنام غفارزاده ادامه داد: این انجمن اقداماتی از قبیل کمک هزینه اجاره و رهن منزل، درمان، خرید لوازم خانگی، خرید جهیزیه و ... انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه درمان دانش آموزان معلول در هر بیماری سخت بوده و از هزینه‌ی بالایی برخوردار است، افزود: در طول سال به دانش‌آموزانی که به درمان‌های مختلف نیاز دارند خدمات پزشکی ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: به جرئت می‌توانم بگویم که هیچ فرزند معلولی در استان از درمان جا نمانده و به ارگان‌های مختلف اعم از استانداری، فرمانداری و مدارس استثنایی اطلاع رسانی شده تا اگر کودک یا نوجوان معلولی به درمان نیاز دارد به این انجمن معرفی شود.

مدیر عامل انجمن همیار دانش آموزان استثنایی تبریز اظهار کرد: برخی از کودکان معلول را در بیمه آتیه ثبت نام کرده‌ایم که هر سال حق بیمه آنها پرداخت می‌شود و بعد از ۲۰ سال بازنشسته شده و حقوق دریافت خواهند کرد.

غفارزاده با بیان اینکه لوازم تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان شامل بسته‌های نوشت افزار، لب تاب، موبایل، کتاب‌های کمک درسی، لباس و ... به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ توسط این انجمن خریدار شده است، افزود: با انجمن ناشنوایان، نابینایان و معلولین استان همکاری صورت می‌گیرد که در این راستا به یک فرد نابینا منزل خریداری شده است.

اهدای لوازم التحریر و بسته معیشتی به دانش آموزان مدارس استثنایی آذربایجان شرقی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha