• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403070504170
  • خبرنگار : 50188

تارتار: اگر به بازی با هوادار قوی نگاه نکنیم قطعاً تنبیه می‌شویم

تارتار: اگر به بازی با هوادار قوی نگاه نکنیم قطعاً تنبیه می‌شویم

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: اگر به بازی فردا برابر هوادار قوی نگاه نکنیم قطعاً تنبیه می‌شویم.

به گزارش ایسنا، گل‌گهر و هوادار فردا (جمعه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار برابر هوادار در هفته ششم فوتبال لیگ برتر، اظهار کرد: بازی فردا می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های امسال ما باشد. تیم هوادار با توجه به شرایطی که در جدول دارد طبیعتاً می‌تواند کار را برای ما سخت کند. پنج بازی گذشته این تیم را به خوبی به اتفاق همکاران‌مان آنالیز کردیم.

او افزود: تیم هوادار بسیار تیم سخت‌کوشی است. از فضاهای ایجادشده به خوبی استفاده می‌کنند و باید هوشیار باشیم. اگر به بازی فردا قوی نگاه نکنیم قطعاً تنبیه می‌شویم. صحبت‌های لازم را با بازیکنان انجام دادیم و آن‌ها در طول هفته انصافاً تمرینات بسیار خوبی را انجام دادند و ما خیلی به آن‌ها امیدواریم.

او ادامه داد: ضمن احترام به تیم هوادار، کادر فنی و مهدی رحمتی عزیز، با تمام وجود بازی خواهیم کرد و فقط برای بردن بازی می‌کنیم. ان‌شاءالله به کسب سه امتیاز برسیم.

سرمربی گل گهر سیرجان درباره این‌که صحبت می‌شود تیم هوادار تیم ضعیف از نظر مهره و دست و پا بسته است اما نمایش خوبی داشته است، گفت: این تیم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه دارد که کادر فنی خوبی هم دارند. در اصل مشکل اصلی هوادار دیر جمع شدنشان بود که این تعطیلات به آن‌ها کمک کرد. در بازی با فولاد خیلی خوب بازی کردند و واقعاً بدشانس بودند که شکست خوردند. ما به هیچ‌وجه این بازی را دست‌کم نخواهیم گرفت. می‌دانیم که برای رسیدن به هدف‌مان که رقابت با تیم‌های مدعی است و جا نمادند از مدعیان فردا باید قطعاً برنده باشیم. برای بردن باید همسو همدل و پرتلاش و یک خانواده باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha