• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070504093
  • خبرنگار : 71659

‌رهبر انصارالله: اسرائیل در جنگ زمینی با حزب‌الله شکست بزرگی خواهد خورد

‌رهبر انصارالله: اسرائیل در جنگ زمینی با حزب‌الله شکست بزرگی خواهد خورد

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت «حزب‌الله بزرگ‌ترین شکست‌ها را در مراحلی به دشمن اسرائیلی وارد کرد که تجهیزات ویژه‌ای را در اختیار نداشت» و این جنبش امروز «قوی‌تر از همیشه است».

به گزارش ایسنا، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن روز پنجشنبه درباره مسائل مختلف منطقه‌ای سخنرانی کرد. 

رهبر انصارالله یمن گفت: حملات جنایتکارانه دشمن در غزه در نوع و روش جنایت و میزان عدم دستیابی به اهداف، بسیار زیاد و بی‌سابقه است. دشمن نتوانست اسیران خود را آزاد کند، نتوانست مجاهدین غزه را از بین ببرد و در باتلاقی رها شد که هر روز متحمل خسارات می‌شود. دشمن اسرائیلی به‌رغم گستردگی کشتار، ویرانی، گرسنگی دادن، حمایت و حضور آمریکا، نتوانست به اهداف خود دست یابد.

با استمرار عملیات‌های مقاومت، اکنون مشخص شده که گردان‌های القسام انسجام دارند و قدرت عملیاتی خوددرا بازیافته و توانمندی‌های هجومی خود را توسعه داده‌اند.

سید الحوثی ادامه داد: دشمن اسرائیلی هر روز به دنبال نابودی غیرنظامیان در غزه است و تعداد شهدا و مفقودین ممکن است بیش از آن چیزی باشد که اعلام می‌شود.

او افزود: شهرک‌نشینان به هجوم به مسجد الاقصی ادامه می‌دهند و حرمت آن را با برگزاری مراسم رقص، بیان کردن افسانه‌ها و توهین به اسلام و مسلمانان نقض می‌کنند. جنایات روزانه‌ای که دشمن در کرانه باختری مرتکب می‌شود، به مسموم کردن چهارپایان رسیده است.

حملات علیه ملت لبنان در چارچوب جنگ علیه ملت فلسطین است

رهبر انصارالله در ادامه گفت: نبرد یکی است و حملات علیه ملت لبنان در چارچوب جنگ علیه ملت فلسطین است. دشمن صهیونیستی تمایل به تشدید تنش در لبنان دارد و روش جنایتکارانه خود را در هدف قرار دادن همه‌جانبه، کشتار غیرنظامیان و تخریب خانه‌های آن‌ها در پیش گرفت، همان‌طور که در نوار غزه انجام می دهد.

سید الحوثی گفت: نقش حزب‌الله در حمایت از غزه از ابتدای جنگ بیشترین تاثیر را در سطح جبهه‌های پشتیبان داشته است. نقش حزب‌الله در مقابله با دشمن محوری و مهم بوده و کارنامه قهرمانی‌ها و دستاوردها و پیروزی‌هایش، نقش محوری آن برای فلسطین، لبنان و کل امت اسلامی را ثابت کرد.

او گفت: حزب‌الله با کمک خداوند، بزرگ‌ترین شکست‌ها را در مراحلی به دشمن اسرائیلی وارد کرد که تجهیزات ویژه‌ای را در اختیار نداشت. حزب‌الله امروز با ساختار مجاهدین مؤمن و پشتوانه مردمی قوی و آگاهانه‌اش، قوی‌تر از همیشه است.

رهبر انصارالله تأکید کرد «آمریکا، انگلیس و غرب از دشمن اسرائیلی حمایت می‌کنند تا به اهداف استعماری تهاجمی خود علیه امت ما دست یابند. همچنین در میان بسیاری از مردم غرب در حمایت از دشمن، پیشینه ایدئولوژیک وجود دارد و این را یک وظیفه شرعی می‌دانند که انجام می دهند».

اسرائیل با شکستی بزرگتر از سال ۲۰۰۶ مواجه خواهد شد

سید الحوثی تصریح کرد: اگر اسرائیل به لبنان نیروی نظامی اعزام کند و در لبنان عملیات زمینی انجام دهد، یقینا با شکستی بزرگتر از سال ۲۰۰۶ مواجه خواهد شد؛ چراکه مقاومت اسلامی لبنان از توان نظامی عظیمی برخوردار است و به شدت به حملات دشمن اسرائیلی پاسخ می‌دهد.

او با اشاره به اظهارات نتانیاهو درباره بازگشت صهیونیست‌های ساکن شمال فلسطین اشغالی گفت: یکی از اهداف دشمن در لبنان، بازگشت صهیونیست‌ها به شمال فلسطین اشغالی است، اما با ارتکاب کشتار و حملات بیشتر خود متضرر و متحمل خسارت بیشتر خواهد شد.

سید الحوثی خاطرنشان کرد: دشمن مجبور شد بیش از یک میلیون و نیم را به پناهگاه‌ها منتقل کند و با گسترش حملات اسرائیل، حملات حزب‌الله هم گسترش پیدا کرد. حزب‌الله دارای توان نظامی و موشک‌هایی است که به تمام نقاط فلسطین اشغالی می‌رسد، بنابراین دشمن در این حملات پیروز نخواهد شد. ما به همه ملت خود اطمینان می‌دهیم که حزب‌الله در انسجام کامل است و قوی‌تر از همیشه است.

رهبر انصارالله یمن در ادامه گفت: ملت ما به هر کاری که آمریکایی‌ها، مزدورانشان و رسانه‌هایشان انجام می‌دهند، اهمیتی نمی‌دهند و ما با هر گونه تشدید حملات مقابله خواهیم کرد.

او از مردم یمن خواست روز جمعه در یک تظاهرات میلیونی در صنعا و دیگر مناطق یمن در حمایت از مردم فلسطین و لبنان به خیابان‌ها بیایند.

هرگز دست از حمایت از غزه و حزب‌الله برنخواهیم داشت

رهبر انصارالله با اشاره به حمله ارتش یمن به تل‌آویو با موشک هایپرسونیک خود گفت: موشک «فلسطین ۲» به لطف خداوند یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود و در مرحله پنجم حمایت از غزه مورد استفاده قرار گرفت. ما هرگز دست از حمایت خود از غزه و فلسطین و همکاری با لبنان و حزب‌الله برنخواهیم داشت.

او تاکید کرد: نتیجه حتمی برای دشمن صهیونیستی در مقابل حزب‌الله، شکست است. به حمایت از غزه، لبنان و حزب‌الله ادامه می‌دهیم. غزه هرگز تنها نخواهد ماند و ما تا تحقق پیروزی با آن هستیم.

سید الحوثی تأکید کرد آمریکا از رسیدن به نتیجه ناتوان است به همین دلیل اقدام به ایجاد فتنه در کشور یمن می‌کند.

رهبرانصارالله تصریح کرد: در این هفته با ۳۹ موشک بالستیک، بالدار و پهپاد دست به عملیات حمایت از فلسطین زدیم و تا زمانی که تهاجم به غزه ادامه داشته باشد، تمام جبهه‎‌های مقاومت و پشتیبانی از فلسطین، به عملیات خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha