• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403070503982
  • منبع : شهرداری تهران

زاکانی در بیستمین پویش «قرار خدمت»:

عظمت انقلاب ناشدنی‌ها را شدنی کرد تا امروز در خاورمیانه کسی از تهدیدات آمریکا نهراسد

عظمت انقلاب ناشدنی‌ها را شدنی کرد تا امروز در خاورمیانه کسی از تهدیدات آمریکا نهراسد

شهردار تهران گفت: دفاع مقدس باعث تصرف قلوب مسلمانان جهان شد و پس از این واقعه بزرگ رویه کشورهای اسلامی منطقه نیز مبتنی بر خاستگاه دینی و خودباوری تغییر کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در بیستمین سلسله بازدیدهای خود از مناطق تهران با عنوان پویش «قرار خدمت»، صبح امروز - پنجم مهرماه ماه ۱۴۰۳- به منطقه ۱۲ پایتخت رفت و مستقیماً در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های فعال این منطقه قرار گرفت. 

زاکانی در بخش ابتدایی بازدید خود از منطقه ۱۲ تهران در جمع کارکنان شهرداری این منطقه با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس گفت: امام خمینی(ره) در تبیین فرهنگ جهاد فرمودند ما انقلاب اسلامی را با فرهنگ دفاع مقدس صادر کردیم، به تعبیری دیگر بنابر فرمایشات رهبر کبیر انقلاب دفاع مقدس باعث تصرف قلوب مسلمانان جهان شد و پس از این واقعه بزرگ رویه کشورهای اسلامی منطقه نیز مبتنی بر خاستگاه دینی و خودباوری تغییر کرد.

شهردار تهران ادامه داد: در نتیجه گسترش فرهنگ جهاد و مقاومت اسلامی در منطقه امروز شاهد تغییر معادلات جهانی و جغرافیای جهانی هستیم.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عظمت انقلاب اسلامی ناشدنی‌ها را در دنیای مسلمانان شدنی کرد و بر این اساس امروز دیگر در منطقه خاورمیانه کسی از تهدیدات آمریکا نمی‌هراسد. همه این دستاوردها مدیون ایثار ملت ایران و راهبری امام خمینی و پس از آن مقام معظم رهبری است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون منطقه ۱۲ شهر تهران نیز گفت: طی سه سال گذشته تلاش ما در تهران معطوف بر این بوده است که پرونده‌های باز شهری را ببندیم. به همین جهت بعد از سال‌ها وضعیت ساماندهی ده ونک،کن، نفرآباد و... نیز در کمیسیون ماده ۵ بسته شد.

اگر بخواهیم منطقه ۱۲ شهر تهران را نیز به اعتلا  برسانیم لازم است در این منطقه همانند مواردی که ذکر شد دست به اقدامات بزرگ بزنیم.

به گزارش شهر، در پایان دیدار کارکنان شهرداری منطقه ۱۲ با شهردار تهران از دو کتاب یکی با محوریت زندگی مرشد عباس شیرخدا(چهره ماندگار فرهنگی منطقه ۱۲) و دیگری کتاب اطلس گردشگری قلب طهران رونمایی شد.

ادامه دارد

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha