• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403070503901
  • خبرنگار : 71959

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

سربازان نباید خسته و آزرده‌خاطر شوند/ اعطای گواهینامه مهارتی به سربازان

سربازان نباید خسته و آزرده‌خاطر شوند/ اعطای گواهینامه مهارتی به سربازان

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به مزیت‌های تشکیل قرارگاه مهارت‌آموزی ویژه سربازان، گفت: با یادگیری مهارت‌های لازم، به سربازان گواهینامه مهارتی اعطاء می‌شود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمود رضایی گفت: در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و به واسطه ماموریت‌های متنوعی که در حال انجام است، به طبع سربازان خدوم بسیاری نیز از حیث ماموریت‌ها حضور دارند و به امر خدمت مقدس سربازی مشغولند. این سربازان با انواع مهارت‌ها با سطوح مختلف در قسمت‌های مختلف فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با مهارت کم، زیاد و فاقد مهارت مشغول به خدمت هستند.

وی افزود: سربازان با مراجعه به نیروی انسانی برگه مشخص و مخصوصی را در زمینه مهارت آموزی پر می‌کنند و سعی و تلاش ما این است که در اجرای فرامین مقام معظم رهبری، مبنی بر تشکیل قرارگاه مهارت‌آموزی که از سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی و اتفاق بسیار مهمی نیز بوده است به نحو احسن اقدام کنیم تا وقتی که سرباز عزیز از خدمت مقدس سربازی مرخص می‌شوند یک مهارتی را کسب کرده و به ازای این مهارت آموزی یک گواهینامه مهارتی معتبر نیز دریافت کنند. این گواهینامه مزایای بسیاری از جمله اعطای وام دارد که در کسب و کار آنها بسیار قابل توجه است.

رضایی ادامه داد: به دلیل وسعت حوزه استحفاظی تهران بزرگ و تعدد ماموریت‌ها، فرماندهی محترم انتظامی تهران بزرگ بر این باورند و دستوراتی که در این خصوص صادر شده است که سربازان نباید خسته شوند و نباید آزرده خاطر شوند. در این مهم وظیفه ما این است که در راستای غنی سازی اوقات فراغت آنها اقداماتی انجام دهیم که با برگزاری اردوهای یک روزه و برگزاری کلاس‌های آموزشی و صیانتی و مسابقات ورزشی سعی داریم که محیط را برای آنان جذاب و شاداب کنیم.

رضایی ادامه داد:‌ جوانی جمعیت در راس برنامه‌های پلیس هم هست و تلاش داریم که ان‌شاء‌الله بتوانیم با برگزاری کلاس‌های آموزشی، آن را به سمت سوی ببریم که سربازان مجرد، متاهل شوند و سربازانی هم که متاهلند با امتیازاتی که به آنها می‌دهیم امیدوارتر به خدمت خود ادامه دهند.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: بنابر تدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سربازانی هم که در طول دوران خدمت خود متاهل می‌شوند از کسری خدمت متاهلی و تشویقی آن بهرمند می شوند. البته در طول دوران مزایای دیگری چون افزایش حقوق و بیمه برخوردار می‌شوند و در بکارگیری و نحوه خدمت آنها نیز تاثیرات بسیاری خواهد داشت. همچنین تلاش می‌شود که این افراد در محل سکونت خود یا همسرشان خدمت کنند.

وی افزود: در حوزه جذب و گزینش نیز ما در تهران بزرگ به صورت مستقل اقدام می کنیم و هر یک از پلیس‌های ما مرکز جذب و گزینش دارند و برابر علاقمندی که مراجعین دارند می‌توانند به پلیس‌های ما مانند راهور، آگاهی، پیشگیری، یگان امداد و اطلاعات و سایر پلیس ها مراجعه کرده و به خیل عظیم سربازان ولایت بپیوندند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha