• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070503737
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه:

آماده احیاء ظرفیت‌های مغفول مانده شهرستان دالاهو هستیم

آماده احیاء ظرفیت‌های مغفول مانده شهرستان دالاهو هستیم

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در دیدار فرماندار دالاهو از آمادگی کامل این سازمان برای احیای ظرفیت‌های مغفول مانده در شهرستان دالاهو خبر داد.

مسلم حدیدی در نشست با فرماندار دالاهو با اشاره به ظرفیت‌های بسیار این شهرستان، گفت: این شهرستان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، صنایع دستی و... دارد که متاسفانه در بسیاری از موارد مغفول مانده است.

وی افزود: اگر بتوانیم ظرفیت‌های این شهرستان را احیا کنیم، گام مهمی در جهت توسعه شهرستان برداشته می‌شود.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اعلام آمادگی این سازمان جهت احیاء ظرفیت‌های مغفول مانده دالاهو، گفت: این آمادگی را داریم که سند مطالعاتی و برنامه عملیاتی در خصوص ظرفیت های گردشگری شهرستان در حوزه‌های مختلف تدوین کنیم.

مسعود محنتی فرماندار دالاهو هم در این نشست با اشاره به ظرفیت های بسیار شهرستان دالاهو، گفت: دالاهو سرزمین فرصت‌های ناب است و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی و گردشگری دارد.

وی افزود: در حوزه کشاورزی و دامداری محصولات و تولیداتی مانند سیب گهواره، انجیر ریجاب، روغن حیوانی، زیتون روستای زرده و انگور کرند، برند شهرستان هستند.

محنتی افزود: همچنین این شهرستان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری طبیعی و تاریخی و صنایع دستی دارد.

فرماندار دالاهو با اشاره به توانمندی‌های بسیار جهاددانشگاهی گفت: اگر توانمندی‌های این نهاد در کنار ظرفیت‌های دالاهو قرار گیرد، شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهرستان خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، در این نشست مقرر شد لیست کامل ظرفیت‌های شهرستان دالاهو به سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه ارسال شود تا برنامه عملیاتی جهت بهره گیری از این ظرفیت‌ها توسط این سازمان تدوین شود.

فرماندار دالاهو در پایان این نشست از بخش‌های مختلف سازمان جهاددانشگاهی بازدید کرد.

محنتی در بازدید از مرکز شتابدهی شغلی خواستار همکاری این مرکز  جهت توسعه صنایع دستی شاخص شهرستان از جمله صنایع فلزی و چوبی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha