• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403070503720
  • خبرنگار : 90111

فلیک: به این بازیکنان افتخار می‌کنم

فلیک: به این بازیکنان افتخار می‌کنم

سرمربی آبی‌اناری‌ها با وجود پیروزی نزدیک تیمش از نمایش شاگردانش در دیدار برابر ختافه راضی است.

به گزارش ایسنا، پیروزی‌های پیاپی بارسلونا در فصل جاری رقابت‌های لالیگا ادامه دارد. آبی‌اناری‌ها هفتمین پیروزی پیاپی خود را در لالیگا به دست آوردند تا با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی باقی بمانند. شاگردان فلیک در دیدار برابر ختافه با تک گلی که روبرت لواندوفسکی به ثمر رساند به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز ارزشمند را کسب کنند.

به نوشته الموندو دیپورتیوو، هانسی فلیک در نشست خبری بعد از بازی گفت: طبیعی است که چنین بازی‌هایی کم گل باشد؛ چراکه ختافه در دفاع بسیار خوب بود. با این حال به بازیکنانم افتخار می‌کنم؛ چرا که ۹۵ دقیقه تلاش کردند و جنگیدند. به این هواداران هم افتخار می‌کنم؛ چرا که حمایت بسیار خوبی از تیم داشتند و تا پایان در کنار ما بودند.

او ادامه داد: با تیمی بازی کردیم که در کارهای دفاعی بسیار خوب بود و ضد حملات را در دستور کار داشت. نزدیک بود که ختافه گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر برساند اما خوشبختانه دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

فلیک در ستایش از لامینه یامال گفت: بسیار خوشحالم که چنین بازیکنی را در اختیار داریم. او هر بازی ثابت می‌کند که چه توانایی‌های بالایی دارد. یامال هر بازی متفاوت از بازی دیگر است و یک استعداد بزرگ به شمار می‌آید.

او درباره درخشش روبرت لواندوفسکی گفت: به نظرم لواندوفسکی بهترین شماره ۹ در ۱۰ سال اخیر فوتبال جهان بوده است.

سرمربی آلمانی بارسلونا درباره عملکرد بسیار خوب تیمش در شروع فصل جاری لالیگا گفت: ۲۱ امتیاز در هفت بازی کسب کرده‌ایم اما نیاز به بهترشدن داریم. در یک بازی سخت به پیروزی رسیدیم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و به همین خاطر باید تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.

فلیک در پایان درباره این سوال که آیا شزنی گزینه اصلی آبی‌اناری‌ها برای جایگزینی تراشتگن است، گفت: من فقط درباره بازیکنانی صحبت می‌کنم که در اختیار دارم. ایناکی اکنون سنگربان نخست تیم است. من با او خوشحالم. او ۲۵ سال دارد و اگر دروازه‌بانی جذب شود گزینه ما یک دروازه‌بان باتجربه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha