• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403070403560
  • خبرنگار : 30196

حاشیه‌های داربی ۱۰۴/ زمین بازی میدان تیر و ترقه شد!

حاشیه‌های داربی ۱۰۴/ زمین بازی میدان تیر و ترقه شد!

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز با بازی پرسپولیس و استقلال آغاز شد که این دیدار با پیروزی سرخپوشان به پایان رسید. این دیدار حاشیه‌های زیادی هم داشت که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در داربی ۱۰۴ در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۴ مهر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز  شد.

در این بازی ۱۵ دوربین نصب شده که ۹ دوربین برای پخش زنده و ۶ دوربین برای سیستم VAR است. با اعلام محسن حکیم مدیر پروژه VAR این سیستم بهترین سیستمی است که در ایران اجرا شده است. در داربی ۱۰۴ سیستم خط دروازه هم نصب شده تا در صورت رد شدن توپ از خط دروازه داوران به راحتی صحنه‌های گل را تشخیص دهند.

پیش از آغاز بازی فرارسیدن هفته دفاع مقدس گرامی داشته شد.

هواداران پرسپولیس پیش از آغاز بازی علیه رامین رضاییان و جواد نکونام شعار دادند.

در دقایق ابتدایی بازی و زمانی که بلانکو روی زمین افتاد و پزشکان در حال مداوای او بودند، جواد نکونام اصرار داشت که بازی متوقف باشد.

علی علیپور در دقیقه ۱۰ با هم برخورد کردند که داور بازی این صحنه را ادامه بازی اعلام کرد و خطا نگرفت و پس از آن گاریدو به بیژن حیدری اعتراض کرد.

از باشگاه استقلال شهریاری، یکی از مدیران ارشد هلدینگ و فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه و از باشگاه پرسپولیس هم حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه در ورزشگاه حضور دارند.

روزبه چشمی و مهرداد محمدی که از این بازی محروم‌اند داربی را از روی سکوها دنبال می‌کنند.

آندرانیک تیموریان و سعید الهویی، مربیان تیم ملی فوتبال ایران نیز در ورزشگاه حاضرند و بازی را تماشا می‌کنند.

۳۱ دقیقه از دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال گذشته بود که یکی از هواداران استقلال دچار مشکل شد و آمبولانس به سمت سکوها رفت تا به او کمک کند. این هوادار به بیمارستان منتقل شد.

در دقیقه ۴۲ بازی مهاجم پرسپولیس با آرش رضاوند برخورد کرد و هافبک استقلال از ناحیه بینی دچار خونریزی شد. پس از برخورد، داور بازی را متوقف کرد و گاریدو با نشان دادن ساعت خود به داور چهارم گفت که حواسش به وقت اضافه باشد.

دقیقه ۴۴ هواداران به درون زمین نارنجک پرتاب کردند.

در اواخر نیمه نخست، پس از ارسال امید عالیشاه، علی علیپور با رافائل سیلوا برخورد کرد که بیژن حیدری داور بازی برای بازدید صحنه با داوران VAR صحبت کرد.

به دلیل اینکه بازیکنان استقلال دیرتر از پرسپولیسی‌ها و تیم داوری وارد زمین شدند، نیمه دوم با حدود ۷ دقیقه تاخیر آغاز شد.

هواداران پرسپولیس هنگام ارسال ضربه کرنر توسط رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی به سمت آنها بطری پرتاب کردند. در این صحنه امید عالیشاه به هواداران تیمش اعتراض کرد و از آنها خواست از پرتاب اشیا به داخل زمین خودداری کنند.

چند دقیقه بعد، هنگامی که امید عالیشاه قصد زدن ضربه ایستگاهی به سمت دروازه استقلال را داشت، این بار هواداران استقلال بودند بطری و سنگ به زمین پرتاب کردند که یکی از این اشیا با سر رافائل سیلوا، مدافع استقلال برخورد کرد که دچار خونریزی شد.

در جریان بازی لیدرهای باشگاه استقلال با هواداران این باشگاه که علیه جواد نکونام شعار می‌دادند، درگیر شدند.

در دقیقه ۷۵ و زمانی که فرشاد احمدزاده قصد داشت ضربه کرنر را بزند، هواداران استقلال ابتدا بطری و اشیای مختلف به سمتش پرتاب کردند و سپس با پرتاب نارنجک مانع ارسال کرنر شدند. این اتفاق برای دقایقی بازی را متوقف کرد.

بعد از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس و به ثمر رسیدن گل، نکونام به روی نیمکت رفت و تا پایان بازی کنار خط نیامد.

پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس، محمد نوازی به شدت به داور اعتراض کرد که این کار او باعث شد بیژن حیدری مربی استقلال را با کارت قرمز جریمه کند.

هواداران پرسپولیس پس از برد برابر استقلال از کنعانی‌زادگان خواستند که خوشحالی بعد از گل خود را انجام دهد و او این کار را انجام داد و سپس بازیکنان با هواداران جشن گرفتند.

بازیکنان استقلال بدون حاشیه و با چهره‌ای غمگین به رختکن رفتند ولی هواداران این تیم به شدت نسبت به عملکرد تیم و سرمربی آن اعتراض کردند.

این گزارش به مرور تکمیل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۲۰:۱۴

من امروز، دسترسی به تلوزیون و رادیو ندارم. بهتر گزارش بدید