• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070403350
  • خبرنگار : 50663

رئیس پلیس راهور استان خبرداد

افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در مشهد از اول مهرماه

افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در مشهد از اول مهرماه

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از ابتدای مهر تا کنون، همزمان با بازگشایی مدارس، بین ۲۵ تا ۳۰ درصد حجم سفر و حجم ترافیک شهری مشهد و شهرستان‌های استان افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت ترافیک شهر مشهد همزمان با بازگشایی مدارس اظهار کرد: از ابتدای مهر تاکنون، بین ۲۵ تا ۳۰ درصد حجم سفر و حجم ترافیک شهری مشهد و شهرستان‌های استان افزایش پیدا کرده و  تمرکز سفر، بر محل‌های استقرار مدارس و مجتمع‌های آموزشی است.

وی افزود: محدوده خیابان سجاد، بزرگراه آزادی، خیابان فرامرز عباسی و خیابان فرهاد، طول خیابان احمدآباد، بعضی از مقاطع خیابان بعثت، ابوذر، منطقه خیابان آیت‌الله عبادی، خیابان خواجه ربیع و چند نقطه از قاسم آباد، خیابان حسابی و ادیب به صورت پراکنده و همچنین خیابان فلاحی، از جمله مکان‌هایی است که تمرکز ترافیک بیشتر بر این مناطق است.

امیدوار با اشاره به ساعاتی که بیشترین ازدحام است، گفت: حجم ترافیک مرتبط با زمان آغاز به کار مدارس است و حدود ساعت شش‌ونیم تا هشت‌ونیم صبح، بیشترین بار ترافیکی وجود دارد و بعد به حالت عادی برمی‌گردد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در رابطه با تمهیدات انجام شده جهت کاهش و مدیریت ترافیک‌ شهری، بیان کرد: در مناطق پر ازدحام، استقرار پلیس و محدودیت‌های مقطعی در حال انجام است همچنین، مدیریت زمان چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در مسیرهایی که جریان قالب ترافیک را دارد از جمله تمهیدات انجام‌شده است.

وی با اشاره به سرویس مدارس اظهار کرد: پیگیری موضوع سرویس مدارس از جمله دیگر اقدامات بود که متاسفانه هنوز قطعی نشده و خیلی از دانش‌آموزان با سرویس تردد نمی‌کنند و توسط والدین به مدرسه و محل تحصیل می‌روند که یکی از علت‌های اصلی ترافیک همین موضوع است

 امیدوار اظهار کرد:  در مجموع سعی داریم نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و هم عملیاتی کاری کنیم تا  وضعیت ترافیک بهبود پیدا کند و تقریباً تا ۱۵ مهر وضعیت به همین شکل است تا مردم مسیر خود را پیدا کنند و سرویس‌ها تعیین تکلیف شود، سپس مقداری وضعیت ترافیکی عادی می‌شود، البته باز هم بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش سفر را  در ابتدای صبح و آخر وقت خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha