• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403070403049
  • خبرنگار : 71506

دلایل پایان همکاری رنگرز با ۳ دستیارش در تیم ملی کشتی فرنگی

دلایل پایان همکاری رنگرز با ۳ دستیارش در تیم ملی کشتی فرنگی

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دلایل قطع همکاری با طالب نعمت پور، فرزاد ایمانعلی زاده و مجید رمضانی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ حسن رنگرز درباره دلایل قطع همکاری با ۳ دستیار خود در تیم ملی کشتی فرنگی پس از رقابت های المپیک‌ پاریس، گفت: مربیان تیم ملی تنها یک حلقه در فرآیند موفق کشتی گیران هستند و اگر بخواهیم موفقیت ها را به نام یک نفر سند بزنیم خلاف عدالت و اخلاق است. نیاییم بگویم افتخارات بدست آمده صد در صد متعلق به رنگرز یا بناست. به نظر من این جمله صحیح نیست. در این مسیر مربیان سازنده به بنده و همکارانم اولویت دارند چرا که آن ها بدون دیده شدن و بهره مندی از منابع مالی در هوای گرم با حداقل امکانات روزی ۸ تا ۹ ساعت زمانشان را صرف سازندگی در کشتی می‌کنند و همه ما به مربیان سازنده وامدار هستیم و افتخارات متعلق به آن هاست.

وی درباره انجام تغییرات در کادر فنی تیم ملی، گفت: فرزاد ایمانعلی زاده و مجید رمضانی دو مربی خوب ما به سبب حضور طولانی مدت در اردوهای تیم ملی عملا کشتی در شهرستان و باشگاه هایشان به مسئله خورده بود. بدون شک اندیمشک و نوشهر دو شهر مرجع و الگوی کشتی فرنگی ما هستند.

وی افزود: طالب نعمت پور مربی بسیار توانمند ما نیز به دلیل دغدغه های شخصی و مسائل خانوادگی امکان حضور مقطعی و کوتاه مدت در تیم ملی را نداشت. پس از این اتفاق ما هم بلافاصله با هماهنگی فدراسیون کشتی از حضور ده ملایی مربی سازنده که در سال گذشته در هر ۴ رده تیم های ملی نماینده داشته به همراه حمزه ارقش مربی سازنده سعید اسماعیلی و محمد صفرزاده مربی سازنده استان تهران بهره مند شدیم که به همراه حسن حسین زاده ۴ مربی سازنده ما در تیم ملی هستند. همچنین با توجه به در پیش بودن رقابت های امیدهای جهان از مهدی علیاری نیز خواستیم به کادر فنی اضافه شود چرا که نیمی از ترکیب ما در امیدها از تیم جوانان بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha