• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070302514
  • خبرنگار : 50416

نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد

نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد

ایسنا/همدان نمایشگاه «اسوه» روز سه شنبه سوم مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده بسیج مساجد و محلات استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه ملایر و دیگر مدیران شهرستانی از امروز به مدت دو روز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برپا شد.

این نمایشگاه با ۴۴ غرفه، دستاوردهای اقشار مختلف بسیج و پایگاه های بسیج محلات شهرستان ملایر را در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری، کشاورزی، علمی و پژوهشی، فضای مجازی و صنایع دستی در معرض دید عموم قرار داده است.

فرمانده بسیج مساجد و محلات استان همدان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه امروز در این نمایشگاه شاهد جلوه های با شکوهی از خدمت رسانی و تلاش در بخش های مختلف هستیم، افزود: رزمندگان عزیز ما در هشت سال دفاع مقدس، باشکوه ترین تابلوهای ایثار و فداکاری را ترسیم کردند و امروز شاهد امتداد آن فداکاری و تلاش ها در پایگاه های بسیج شهرستان ملایر هستیم.

سرهنگ پاسدار ابراهیم بختیاری پویش های بسیجیان شهرستان ملایر را کم نظیر و بی نظیر خواند و مطرح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، بسیج خدمتگزار ملت ایران است و امروز بسیجیان در ۴۴ غرفه این نمایشگاه، توانمندی ها، ابتکارات و خدمت رسانی های خود را به منصه ظهور گذاشتند.

بختیاری، اقدامات بسیجیان در حوزه اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی به مردم را بی بدیل دانست و تصریح کرد: بسیجیان شهرستان ملایر در حوزه فضای مجازی، تولید محتوا و نقش آفرینی در فضای مجازی جلوه های زیبایی ایجاد کرده اند.

نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد

نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد

وی با بیان اینکه در حوزه علمی و پژوهشی نیز اقدامات باارزشی از جمله تالیف کتاب و ارسال مقالات به مجامع علمی معتبر دنیا انجام شده است، گفت: بسیج امروز محل ظهور و بروز استعدادهای جوانان جهت خدمت به مردم است.

فرمانده بسیج مساجد و محلات استان همدان به اقدامات انجام شده در حوزه بسیج اقشار از جمله بسیج جامعه پزشکی و یا فرزندآوری اشاره و خاطرنشان کرد: در کانون بسیج مهندسین کشاورزی در حوزه امنیت غذایی اقداماتی از جمله مقابله با تراریخته ها و کشت فراسرزمینی با کمک وزارت جهاد کشاورزی در حال انجام است.

بختیاری با تاکید بر اینکه ملایر بعنوان خورشیدی در شهرهای کشور می درخشد، گفت: دو نشان جهانی مبلمان منبت و انگور، ملایر را از دیگر شهرها متمایز کرده است.

وی از مردم ملایر دعوت کرد که فرزندانشان را به بسیج بسپارند و افزود: امروز بسیج محل رشد و تربیت استعدادهای جوانان است و بسیجیان در قرارگاه های یازده گانه بسیج از جمله ورزش، هنر، فضای مجازی و علمی و پژوهشی، استعدادیابی و سازمان دهی می شوند.

فرمانده بسیج مساجد و محلات استان همدان خاطرنشان کرد: امروز در غزه و لبنان شاهد جلوه های زیبایی از مقابله رزمندگان مقتدر و مظلوم غزه و لبنان با تمدن برشکسته غرب هستیم تا تمدن آنها را به چالش بکشند.

نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد

نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد

نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد

نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد

نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha