• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403070302115
  • خبرنگار : 71299

رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام:

حملات اخیر صهیونیست‌ها به لبنان، یک نسل‌کشی به تمام معناست

حملات اخیر صهیونیست‌ها به لبنان، یک نسل‌کشی به تمام معناست

ایسنا/ایلام رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام گفت: حملات گسترده اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان، یک نسل‌کشی به‌تمام معنا است که در آن مدارس و شهرها و روستاها هدف قرار می‌گیرند.

«علی‌نجات ترحمی» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: روز گذشته جنگنده‌های اشغالگران، حملاتی را به شهرک‌های جنوب و شمال البقاع انجام دادند و خواستار خروج مردم از خانه و شهرشان شدند و اطراف بیمارستانی را در این منطقه هدف قرار دادند که تعداد شهدا و زخمی‌های ناشی از  این حملات، شک‌آور است.

وی با بیان اینکه این رژیم، وحشیانه‌ترین رفتارها را در قبال مردم فلسطین و لبنان انجام داده‌ است به گونه‌ای که این ددمنشی‌ها در تاریخ نمونه‌ای ندارد، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها در مناطق بمباران شده در حال حاضر توان کافی برای مداوای مجروحان را ندارند و وزارت آموزش و پرورش لبنان نیز مدارس این منطقه را تعطیل اعلام کرده است و روستاهای بعلبک و چندین شهرک به‌شدت بمباران شده‌اند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام، خونریزی و کودک‌کشی صهیونیست‌ها را به‌دلیل ناتوانی در به‌دست آوردن اهداف پلید از پیش تعیین شده در جنگ دانست و بیان کرد: حمله جنگنده‌های این رژیم به ۳۰۰ نقطه در لبنان، شمار شهدا به ۵۰۰ نفر و تعداد مجروحان بی‌گناه را از مرز یک هزار نفر گذرانده است، این بمباران‌ها در مناطق مسکونی و روستایی، اوج استیصال صهیونیست‌ها را می‌رساند که در جنگی طولانی با حمایت همه قدرت‌های دنیا، بی‌دستاورد مانده و دست به کشتار مردم بی‌گناه می‌زند.

ترحمی با بیان اینکه نیروهای فداکار و از جان‌گذشته حزب‌الله لبنان نیز در پاسخ به این حملات، از بامداد دیروز چندین پایگاه و مرکز نظامی صهیونیست‌ها را هدف حملات خمپاره‌ای مسقیم خود قرار داده است، گفت: خوشبختانه موشک‌ها و پهپادهای حزب‌الله به تل‌آویو رسید اما صهیونیست‌ها که ضربات سختی خورده‌اند، آمار تلفات خود را منتشر نمی‌کنند.

وی ادامه داد: وحشی‌گری صهیونیست‌ها هیچ دستاورد میدانی برای این رژیم جعلی و خونخوار به همراه ندارد و فقط  مردم بی‌گناه لبنان و فلسطین را با سختی و رنج مواجه می‌کند. 

رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام اظهار کرد: عملکرد وحشیانه صهیونیست‌ها، حزب‌الله را به واکنش متقابل می‌کشاند و حملات دلاورانه حزب‌الله باعث ایجاد وحشت در سرزمین‌های اشغالی شده به‌گونه‌ای که ساکنان سرززمین‌های اشغالی اغلب ساعات به پناهگاه‌ها می‌خزند.

ترحمی پیش‌بینی کرد: در صورت گسترش حملات وحشیانه این رژیم، حزب‌الله لبنان نیز دایره عملکرد دفاعی خود را با موشک و پهپاد گسترش می‌دهد و ضربات سختی را به نظامیان این رژیم جعلی وارد کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha