• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403070302063
  • خبرنگار : 50042

امکان اعطای تسهیلات اشتغال‌زا در جهاددانشگاهی گیلان فراهم شد

امکان اعطای تسهیلات اشتغال‌زا در جهاددانشگاهی گیلان فراهم شد

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان گفت: با قرار گرفتن نام جهاددانشگاهی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی، امکان دریافت تسهیلات اشتغال‌زا از طریق این نهاد برای متقاضیان فراهم شد؛ سهم جهاددانشگاهی گیلان از این اعتبارات ۱۲۰ میلیارد ریال بوده و افراد متقاضی می‌توانند پس از ثبت‌نام با کسب آموزش‌های لازم در مسیر اخذ مجوز کسب و کار قرارگرفته و سپس جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شوند.

هادی مدبری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: براساس تصمیم معاونت سیاست گذاری وزارت اقتصاد و دارایی، جهاددانشگاهی از سال‌جاری عضو ۱۴ نهاد حمایتی منابع جزء سه و چهار بند ب تبصره دو قانون بودجه کشور قرار گرفته است. همچنین جهاددانشگاهی گیلان برای اولین بار به‌عنوان یکی از ۳۱ واحد و سازمان استانی جهاددانشگاهی کشور می‌تواند با استفاده از این ظرفیت در کنار سایر دستگاه‌های متولی فرصتی را برای متقاضیان تسهیلات خرد اشتغال فراهم آورد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان افزود: سهم جهاددانشگاهی گیلان از این اعتبارات ۱۲۰ میلیارد ریال بوده و افراد متقاضی می‌توانند پس از ثبت‌نام با کسب آموزش‌های لازم در مسیر اخذ مجوز کسب و کار قرارگرفته و سپس جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شوند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند به معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان گیلان مراجعه کنند و پس از تکمیل فرم ثبت‌نام اولیه شرایط آنها بررسی شده و پس از تایید اولیه جهت ثبت‌نام در سامانه تک اقدام نمایند و پس از مدت کوتاهی به بانک‌های عامل جهت دریافت وام معرفی می‌شوند.

مدبری گفت: افراد متقاضی باید فاقد سابقه استخدامی و شغلی در دستگاه‌های دولتی یا نهادهای عمومی غیر دولتی باشند، همچنین فاقد سابقه پرداخت حق بیمه کارفرمایی بوده و قبلا از وام‌های اشتغال دولتی استفاده نکرده باشند.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان یادآور شد: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی در صورت نیاز آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی را برای متقاضیان دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha