• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403070302052
  • خبرنگار : 30057

تیم‌سازی استارتاپ‌های حوزه سرطان در دستور کار آمپر

تیم‌سازی استارتاپ‌های حوزه سرطان در دستور کار آمپر

کارخانه نوآوری آمپر و کمیته تجاری‌سازی کنگره کنسرژنومیکس رویداد تیم‌سازی استارتاپ‌های حوزه سرطان را برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر با همکاری کمیته تجاری‌سازی دومین کنگره بین‌المللی کنسرژنومیکس دوره تیم‌سازی و پیش شتابدهی استارتاپ‌های حوزه سرطان را برگزار کرد.

این رویداد علمی و فناورانه که به منظور معرفی و حمایت از تیم‌های منتخب جشنواره "ایده تا استارتاپ" طراحی شده، فرصتی  برای دانشجویان، پژوهشگران، کارآفرینان و علاقمندان به حوزه های کنسرژنومیکس و فناوری‌های نوین در مبارزه با سرطان به شمار می‌رود. 

 پرویز کرمی، مدیرعامل کارخانه نوآوری آمپر و دبیر کمیته تجاری‌سازی کنگره کنسرژنومیکس، در افتتاحیه این رویداد با اشاره به چالش‌های موجود در مواجهه با بیمارهای حوزه سرطان برای بیماران، خانواده‌ها و کشور، تأکید کرد کارخانه نوآوری آمپر محیطی خلاق و حمایتی برای پرورش استعدادها و به ثمر رساندن ایده‌های استارتاپی دانشجویان و فعالین این حوزه است. 

 وی با تشریح برنامه‌های کمیته تجاری سازی کنگره افزود: پس فراخوان جشنواره با موضوعات پیشگیری و پیش آگاهی، غربالگری و تشخیص، هوش مصنوعی، دیتا ماینینگ و سرطان، درمان شخصی سازی شده، مراقبت‌های سرطانی، نانو فناوری و سرطان، خدمات تامین مالی و بیمه‌ای حوزه سرطان، یک دوره‌ منتورشیپ و آموزشی برگزار شد تا تیم‌های منتخب طی فرایندی آمادگی لازم جهت ارائه طرح کسب‌وکاری خود به سرمایه‌گذاران در طول دوره کنگره کنسرژنومیکس را کسب کنند.

در این رویداد از میان ۸۰ طرح‌ و ایده کسب‌وکاری که برای این جشنواره عرضه شد، در بررسی و غربالگری انجام شده ۱۴ تیم به مرحله پیش شتابدهی راه یافتند.

 دوره‌های دیگر این رویداد در روزهای پیش رو با موضوعاتی چون تولید نمونه محصول و رگولاتوری، بررسی بازار و چالش‌ها، بازاریابی و فروش، تدوین برنامه مالی، کارگاه آموزشی تدوین پیچ دک و ارائه به سرمایه گذار، مسائل حقوقی سرمایه‌گذاری برگزار خواهد شد.

در این رویداد از ۳ تیم استارت اپی حمایت خواهد شد.

اختتامیه این رویداد همزمان با برگزاری دومین کنگره کنسرژنومیکس در روزهای ۲ تا ۴ آبان جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha