• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403070201670
  • خبرنگار : 71299

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام:

ایمان مردم غزه بر تسلیحات صهیونیست‌ها پیروز می‌شود

ایمان مردم غزه بر تسلیحات صهیونیست‌ها پیروز می‌شود

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: همان‌گونه که در آوردگاه دفاع مقدس، ایمان رزمندگان اسلام بر امکانات و تجهیزات دشمن غلبه کرد در فلسطین و غزه هم ایمان مردم مسلمان بر امکانات نظامی و تسلیحاتی صهیونیست‌ها غلبه خواهد کرد.

سردار «سیدصادق حسینی» عصر امروز دوشنبه دوم مهرماه ۱۴۰۳، در مراسم دومین یادواره شهید روح‌الله شنبه‌ای و شهدای ایل دهبالایی در حسینیه شادآباد شهر ایلام اظهار کرد: همانطور که مردم ایلام بمباران‌ها و ویرانی‌های ناشی از آن را تحمل کردید و فرزندانتان را به میدان فرستادید و تسلیم نشدید، مردم مسلمان غزه هم با تحمل سختی‌ها و شهادت کودکان و فرزندان، بر دشمن صهیونیستی پیروز می‌شوند.

وی با بیان اینکه غزه مظلوم درس مقاومت را از استقامت دوران دفاع مقدس ما آموخته است، گفت: آمریکا و اروپا و کشورهای عربی آن‌ روزها، به حمایت همه‌جانبه از صدام آمده بودند تا ایران را تجزیه کنند، از ۳۸ کشور جهان به صدام نیرو دادند، آلمان سلاح شیمیایی و فرانسه تسلیحات جنگی داد و کشورهای عربی حتی برای گروهبان‌های عراقی خودرو هدیه فرستاند اما با توکل و قدرت ایمان مردم ایران ما در جنگ پیروز شدیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: با همه این حمایت‌ها صدام اینک در زباله‌دان تاریخ است و شهدای ما زیارتگاه آحاد مردم هستند و مقام معظم رهبری فرمودند شهدا، امامزادگان عشقند.

سردار سرتیپ حسینی در خصوص شهید شنبه‌ای که نخستین شهید استان ایلام است، گفت: این فرمانده شهید جلوتر از همه نیروها حرکت کرد. شهدای ما اینگونه عاشقانه و عارفانه حق را شناختند و مقاومت کردند.

وی افزود: امروز جوانان ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند آشنایی با شیوه اقدام و عمل شهیدان هستند.

«محمدتقی قاسمی» از فرماندهان زمان دفاع مقدس استان ایلام نیز گفت: جنگ تحمیلی در تقویم رسمی کشور از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود، اما جنگ در ایلام خیلی قبل‌تر این تاریخ آغاز شده بود و گواه آن هم شهادت اولین فرمانده دفاع مقدس شهید روح‌الله شنبه‌ای در تاریخ ۲۰ شهریورماه ۱۳۵۹ است.

وی افزود: در وصیتنامه شهید آمده است: من خدا را دیده‌ام، کدام عارف به چنین جایگاهی توانسته برسد؟

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: جنگ در ایلام آغاز شد و در ایلام هم به پایان رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha