• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403070201473
  • خبرنگار : 50989

تیم بسکتبال با ویلچر قم در آستانه صعود به تیم‌های برتر کشور

تیم بسکتبال با ویلچر قم در آستانه صعود به تیم‌های برتر کشور

ایسنا/قم مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان ایثار قم از برگزاری بیستمین مسابقات بسکتبال باویلچر قهرمان کشوری در شهر تهران به میزبانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خبر داد.

علی خوش رفتار مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان ایثار قم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیستمین مسابقات بسکتبال باویلچر قهرمان کشوری در شهر تهران به میزبانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان از امروز آغاز شده و ۲۱ تیم در چهار گروه شرکت کرده باهم رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هرگروه پنج یا شش تیم هستند که نهایتا دو تیم به ۸ تیم برتر دست یک کشور صعود می‌کنند، گفت: تیم قم در گروه تیم‌های سرسخت تهران، گلستان، آذربایجان غربی، اردبیل و کرمان قرار دارد.

خوش رفتار ادامه داد: تیم بسکتبال با ویلچر قم در یک مسابقه بسیار نفس گیر با تهران یکی از مدعیان قهرمانی، با برتری ۶۷ بر۶۴ به برتری رسید و امروز برای بازی با تیم بسکتبال با ویلچر گلستان خود را آماده می‌کند.

مدیر عامل باشگاه ایثار بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ایثار قم اسپانسری نداشته، طی دوسال اخیر بازیکنان ما به صورت لژیونر در خارج کشور و یا در تیم‌های دیگر بازی کردند.

وی با بیان اینکه هدایت تیم را محمد محمد نژاد و مسعود صابری برعهده دارند، افزود: امیرحسین بابا، حیدرعلی واعظ، اسماعیل ابوطالبی، رضا عیوضی، محمدرضا بهرامی دوست، بهزاد رستمی، حامد زارع، علی کارچانی، عظیم عباسی و محمد محمدنژاد نفرات تیم اعزامی قم به این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

خوش رفتار اعلام کرد: دو ملی پوش ما (امیرحسین بابا و حیدر علی واعظ) سومین اردوی خود را در تیم ملی جوانان می‌گذرانند و قرار بر این است که در آبان ماه در مسابقات جوانان آسیا و اقیانوسیه شرکت کنند.

وی ادامه داد: تیم ما این چند طی ماهه گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و محمد محمدنژاد تجربیات تیم ملی را برای بازیکنان به ارمغان آورده است و بازیکنان در بدنسازی و تمرینات، بسیار سخت کار کرده‌اند.

مدیر عامل باشگاه ایثار عنوان کرد: مسابقات تدارکی را انجام دادیم و با توجه به پیروزی در برابر تیم تهران امیدوارم با همت و تلاش و کار تیمی بازیکنان نتیجه خوبی کسب کنیم و در گروه دسته یک قهرمانی کشور را قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه وجود اسپانسر بر پیشرفت تیم بسیار تاثیرگذار است، افزود: در گذشته بیشتر از بازیکنان غیر بومی استفاده می‌کردیم،اما اکنون عمدتا از بازیکنان بومی استفاده می‌کنیم و در حال حاضر دو بازیکن ما برای بازی در کشورهای خارجی درخواست دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha