• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403070201405
  • خبرنگار : 71506

جوادی: پاداش ۶ میلیاردی فدراسیون کشتی بی‌سابقه است/ درستکار شناخت خوبی از ملی‌پوشان دارد

جوادی: پاداش ۶ میلیاردی فدراسیون کشتی بی‌سابقه است/ درستکار شناخت خوبی از ملی‌پوشان دارد

پیشکسوت شاخص کشتی ایران در مورد تغییر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: درستکار شناخت خوبی از ملی‌پوشان دارد.

ابراهیم جوادی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به افتتاح طرح های جدید فدراسیون کشتی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: مدتی است به این موضوع فکر می کنم که واقعا علیرضا دبیر چه کارهای بزرگی درباره زیرساخت ها و امکانات کشتی و رسیدگی به کشتی‌گیران انجام داده است. این اقدامات در طول تاریخ بی سابقه بوده و هیچ کس در کشتی ایران نبوده که تا این حد برای کشتی کار کرده باشد.

دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک برنز المپیک، افزود: مسئله دیگر رسیدگی به کشتی‌گیران و توجه به آن هاست چرا که هنوز عرقشان خشک نشده فدراسیون از آن ها تجلیل کرد و پاداش هایشان پرداخت شد. پارسال هم این کار به سرعت انجام شد و امسال نیز همین روند ادامه داشت. به خدا در دوره ما از این خبرها نبود. ورزشکار که نباید خودش نیازهایش را بگوید. الان دیگر اینطور نیست و فدراسیون، کمیته المپیک و وزارت ورزش بدون اینکه ورزشکاران بخواهند، پاداششان را پرداخت می کنند.

وی تصریح کرد: این بچه ها عمر و جوانی‌شان را می‌گذارند و برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند و هر چقدر که به آن‌ها بدهند خوب است و باعث انگیزه‌شان می‌شود. ۶ میلیارد پاداش فدراسیون به طلایی ها بی سابقه است و واقعا رقم قابل توجهی است. قطعا این موضوع باعث می‌شود بچه ها باز هم با جان و دل تمرین کنند تا برای کشتی ایران افتخارآفرین باشند.

جوادی در ادامه درباره در پیش بودن رقابت های جهانی اوزان غیرالمپیکی با هدایت پژمان درستکار، گفت: درستکار مدت زیادی با این بچه ها کار کرده و شناخت خوبی از آن ها دارد. قطعا این شناخت به نتیجه گیری تیم و موفقیت بچه ها کمک می کند. نفرات خوب و جوانی در اختیار داریم که اکثریت آن ها از تجربه بالایی برخوردارند. امیدوارم شاهد درخشش ۴ آزادکار ایران در مسابقات جهانی باشیم و بار دیگر دل مردم از این افتخارآفرینی ها شاد شود.

وی در پایان، گفت: نحوه کوچ مربیان در نتیجه گیری بچه ها در میادین بزرگ اهمیت زیادی دارد. در المپیک‌ نیز زارع و عموزاد با آن تجربه و نیروی جوانی باید رقبای خود را شکست می دادند اما به اعتقاد من ضعف در کوچ و آنالیز باعث شد یک کشتی گیر ۴۰ ساله بیاید و زارع را در مهمترین مبارزه به آن شکل شکست بدهد. آن لنگی که خورد و ۳ باراندازی که شد واقعا بد بود و قبل از مبارزه باید این موارد از طرف کادر فنی به او گفته می شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۴:۱۶

داتسان چیه آقای جوادی؟؟؟ این پیش قباله صدور حُکم انتصابی برای شما در فدراسیون کشتی بود؟

avatar

استاد جوادی ازنوابغ کشتی آزاد ایران و جهان والمپیک هستند ودر2وزن 48 و52 کیلو قهرمان جهان هستند. ابراهیم جوادی درالمپیک 1972مونیخ قهرمان 48کیلوی المپيک راشکست داد ولی متاسفانه با ناداوری سوم المپيک شد.