• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403070201263
  • خبرنگار : 71460

ژاکا: بازی با ولفسبورگ زنگ خطری برای لورکوزن بود

ژاکا: بازی با ولفسبورگ زنگ خطری برای لورکوزن بود

هافبک سوئیسی بایر لورکوزن به انتقاد از شکل بازی تیمش در شروع فصل جاری بوندسلیگا پرداخت و خواستار تحول همبازیانش قبل از مصاف با بایرن مونیخ شد.

به گزارش ایسنا، بایر لورکوزن در دیدار برابر ولفسبورگ توانست در ثانیه‌های پایانی تساوی را با پیروزی عوض‌ و سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را کسب کند. این بازی تا دقایق پایانی با تساوی سه بر سه دنبال می‌شد که لورکوزن توانست گل پیروزی را در دقیقه ۹۳ به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

لورکوزن در مقایسه با فصل قبل فاقد ثبات در دفاع و حمله بوده است.  این تیم پس از متحمل شدن شکست تلخ خانگی مقابل لایپزیگ نمی‌خواست بار دیگر امتیاز از دست بدهد و در نهایت برابر گرگ‌ها به برد رسید.

فرم بازیکنان لورکوزن در این فصل هوادارانش را نگران کرده است. تیم به‌وضوح ثبات و اعتمادبه‌نفس قبل را ندارد و در بازی‌هایی که احتمال می‌رود به راحتی برنده می‌شود، کار را برای خودش سخت می‌کند (مثل بازی با ولفسبورگ که دو بار عقب افتاد).

گرانیت ژاکا در ارزیابی عملکرد تیمش در دیدار با ولفسبورگ گفت: این بازی یک زنگ خطر بزرگ برای همه ما بود. قطعا نمی‌توانیم از بازی امروز راضی باشیم. البته سه امتیاز در پایان حساب می‌شود اما نباید اتفاقات این دیدار را تکرار کنیم. اصلا نمی‌توانم از عملکردمان دفاع کنم. ما در خانه مقابل لایپزیگ سه گل خوردیم و امروز دوباره سه گل خوردیم. نباید گل‌های آسانی را دریافت کنیم و این روند باید تمام شود. امیدوارم در دیدار با بایرن‌مونیخ بازی متفاوتی را انجام دهیم.

قهرمان فصل قبل بوندسلیگا در چهار بازی آغازین فصل جاری ۹ گل را دریافت کرده است. این در شرایطی است که در کل فصل قبل تور دروازه بایرلورکوزن تنها ۲۴ بار لرزید. یعنی میانگین تنها ۰.۷۱ گل در هر بازی فصل قبل در حال حاضر به ۲.۲۵ رسیده که آماری فاجعه‌بار برای یک تیم برتر محسوب می‌شود. ترکیب خط دفاعی در تابستان تغییر چندانی نکرده است. اودیلون کوسونو به آتالانتا رفت و نوردی موکیله از پاری‌سن‌ژرمن آمد.

لورکوزن با بردن ولفسبورگ ۹ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. لورکوزن هفته بعد در دیداری حساس در بوندسلیگا باید به مصاف بایرن مونیخ صدرنشین برود. باواریایی‌ها در فصل جاری با ونسان کمپانی تیمی متحول‌شده نشان داده و حریفانشان را با پیروزی‌های پر گل پشت سر می‌گذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha