• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070100744
  • خبرنگار : 50976

معاون فرهنگی اوقاف فارس تشریح کرد:

اعلام برنامه‌های هفته وقف در فارس / یاوران وقف تجلیل می‌شوند

اعلام برنامه‌های هفته وقف در فارس / یاوران وقف تجلیل می‌شوند

ایسنا/فارس معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس ضمن تشریح برنامه‌های هفته وقف بیان کرد: همزمان با هفته وقف مردم دارالمومنین شهرستان جهرم ۲ وقف جدید به نیت کودکان بی‌بضاعت و معلول به سازمان اوقاف اضافه کردند که در همایش «همه واقف باشیم» سوم مهر ماه در مسجد تاریخی نصیرالمک رونمایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی امروز، اول مهر در نشست خبری که به مناسبت هفته وقف در سالن ثقلین اداره کل اوقاف فارس برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه طبس و فوت ۳۰ نفر از هموطنان به تشریح برنامه‌های هفته وقف در استان فارس پرداخت و گفت: برنامه‌های تدارک دیده شده اداره اوقاف در هفته وقف حضور در تریبون‌های نماز جمعه قبل از خطبه‌های نماز است که در شهر شیراز معاونت فرهنگ، اجتماعی سازمان اوقاف امور خیریه کشور گزارش جامعی از عملکرد سازمان ارائه کرد.

وی ادامه داد: امسال همزمان با هفته وقف مردم دارالمومنین شهرستان جهرم نسبت به بقیه شهرستان‌ها پیشی گرفته و ۲ وقف جدید به نیت کودکان بی‌بضاعت و معلول به سازمان اضافه کردند که در همایش «همه واقف باشیم» ۳ مهر ماه در مسجد تاریخی نصیرالمک رونمایی خواهد شد. 

صفری‌گرایی از همایش «یاوران وقف» به منظور تجلیل از همکاری واقفین، خادمین، هیئت امنا، اصحاب وقف و رسانه در طول یک سال گذشته خبر داد و گفت: این مراسم در ۱۰ همایش برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همایش مرکزی و همایش استانی سوم مهر ماه، همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد بزرگ و تاریخی نصیرالملک اتفاق خواهد افتاد.

 معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس بیان کرد: میز خدمت ادارات اجرایی ما در ستاد نماز جمعه در جای جای استان فارس جهت پاسخگویی و ارائه گزارش از خدمات یک سال گذشته اداره اوقاف استان فارس و حضور در بین جمعیت و پاسخگویی به شبهات برگزار شد.

 وی تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ بالغ بر یک هزار مبلغ به جای جای استان فارس اعزام شدند که این مبالغین به موضوع سخنرانی، تعزیه‌خوانی و عزاداری امام حسین(ع) پرداخته‌اند و هزینه آن از محل اجرای نیت واقفین خیراندیش که یکی از نیت‌های بزرگ و اصلی واقفین استان فارس به روضه‌خوانی اختصاص دارد تأمین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha