• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070100612
  • منبع : نمایندگی سمنان

جذب بیش از ۹۴ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان سمنان

جذب بیش از ۹۴ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از جذب بیش از ۹۴ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در این استان خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی امروز (یکم مهرماه) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: سفر به شهرستان‌های استان در راستای بازدید از معادن و واحدهای تولیدی و برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بررسی و رسیدگی به مباحث حوزه تولید، با قدرت ادامه یابد.

وی تاکید کرد: جلسات هم اندیشی در راستای پیگیری و به نتیجه رسیدن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز امر مطلوبی است که باید تقویت شود.

استاندار سمنان با اشاره به توفیقات استان در جذب حداکثری تسهیلات اعطایی دولت گفت: در خصوص تسهیلات تبصره ۱۸ اقدامات خوبی در استان شکل گرفته و تاکنون بیش از ۹۴ درصد تاکنون جذب شده است.

وی تصریح کرد: بانکهای عامل استان همانگونه که تاکنون حامی تولید بوده و در این مسیر گام برداشتند، در ادامه نیز با تسهیل در روند بررسی و پرداخت تسهیلات، به منظور تحقق شعار سال بکوشند.

هاشمی به کمبود آب در بخش صنعت و تلاش برای رفع آن اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات در خصوص پساب در حوزه شهرک صنعتی سمنان و ایوانکی و همچنین شهرهای مختلف استان نیز پیگیری و مسائل و مباحث مرتبط رسیدگی شود.

استاندار سمنان در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان نیز گفت: در بحث ایجاد تعهد اشتغال با اقدامات صورت گرفته تاکنون از تقویم زمانبندی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلوتر هستیم که جای تقدیر دارد.

وی به معضل بیکاری فارغ‌التحصیلان در استان اشاره و اضافه کرد: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه اولویت ادامه کار در بحث ایجاد تعهد اشتغال را برای فارغ التحصیلان دانشگاهی قرار دهند.

رئیس کارگروه اشتغال استان سمنان تاکید کرد: بحث ایجاد فرصت های شغلی در سطح روستاها بویژه برای جوانان از دیگر مسائلی است که باید با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha