• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070100141
  • خبرنگار : 50233

نواختن زنگ‌ مهر، ایثار و نماز در مدارس سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان: دانش‌آموز و معلم با هم در حال یادگیری هستند

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان: دانش‌آموز و معلم با هم در حال یادگیری هستند

ایسنا/سمنان آیین نواختن زنگ‌ مهر، ایثار و نماز و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و هاشمی استاندار سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسوولان استان در دبیرستان پسرانه شاهد سمنان برگزار شد.

سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان یکم مهر ماه در این آیین که فرماندار سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان، فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل دستگاه های اجرایی و اولیا و خانواده های دانش آموزان نیز در آن حضور داشتند اظهار کرد: اعتقاد داریم هیچ تفاوتی بین مدارس دولتی و غیردولتی نبوده و به عنوان یک امت واحده در راستای اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و منویات مقام معظم رهبری گام برمی داریم.

وی با بیان اینکه امروز و در این‌ جمع اولیاء دانش آموزان به عنوان رُکن اصلی خانواده حضور دارند ادامه داد: دانش آموز، معلم، اولیاء و مدرسه ، چهار رکن اصلی و مورد توجه اداره کل آموزش و پرورش در این استان است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان به نگرش های نوین به آموزش پرداخت و خاطرنشان کرد: مدرسه یک نهاد راهبردی و یادگیرنده است و دانش آموز و معلم با هم در حال یادگیری هستند.

وی وظیفه آموزش و پرورش را تربیت انسان های صالح برشمرد و گفت: همه تلاش ما بر این است که در مدرسه صالح، دانش آموزان را به حیات طیبه و یک انسان کامل برسانیم.

وزیری از توجه ویژه به نماز در سند تحول بنیادین اشاره و تصریح کرد: انشالله با استعانت از نماز بتوانیم سال تحصیلی جدید را نیز به بهترین شکل ممکن به پیش ببریم.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: معلم از نظر ما جبران کننده تمام نداشته های ما بوده و تصویر آینده جمهوری اسلامی به دست معلمان توانمند ما شکل می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان: دانش‌آموز و معلم با هم در حال یادگیری هستند

وی با بیان اینکه خانواده رُکن رَکین تربیت است، ادامه داد: تربیت ظاهری از سن ۳ تا ۷ سالگی شکل می گیرد و خانواده نقش اصلی و اساسی را در این امر دارد.

وزیری با بیان اینکه نقطه ثقل توطئه های دشمنان، نوجوانان و جوانان هستند اضافه کرد: مدرسه خط مقدم جبهه فرهنگی و معلمان فرماندهان این خط مقدم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه خانواده دانا، بصیر و آگاه در کنار مدرسه، دانش آموزی با هویت مانا می سازد، افزود: معلمان می توانند مرزداری کرده و دانش آموزان را در فضای مجازی و رقبای نامرئی در این حوزه، مدریت و صیانت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان: دانش‌آموز و معلم با هم در حال یادگیری هستند
پرچم متبرک آستان قدس رضوی در آیین زنگ مهر-سمنان
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان: دانش‌آموز و معلم با هم در حال یادگیری هستند
حضور مسوولان استان در آیین بازگشایی مدارس-سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha