• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403070100131
  • خبرنگار : 71955

برگزاری دومین اردوی فرهنگی ورزشی آینده‌سازان انقلاب اسلامی/ حضور یکهزار دانش‌آموز دختر از غرب کشور

برگزاری دومین اردوی فرهنگی ورزشی آینده‌سازان انقلاب اسلامی/ حضور یکهزار دانش‌آموز دختر از غرب کشور

بنیاد علوی دومین اردوی فرهنگی ورزشی آینده‌سازان انقلاب اسلامی را با حضور هزار دانش‌آموز دختر سه منطقه آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه به همت بنیاد مستضعفان برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار آقامیر رئیس اردوگاه فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) بنیاد علوی در مراسم افتتاح اردوهای دانش‌آموزی با بیان اینکه مجموعه اردوگاه امام خمینی (ره) با نگاه اثربخشی مقام معظم رهبری حفظ و مدیریت شده تا در جهت خدمت به محرومان، دانش‌آموزان و نخبگان همواره آماده باشد گفت: مجموعه بنیاد علوی اردوها را به صورت کارگاهی، آموزشی و فرهنگی تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این بود که یک حس و خاطره را از اردو بین دانش آموزان به وجود بیاوریم افزود: با خاطره نگاه آموزشی و تربیتی و خاطره با هم بودن، دانش‌آموزان در این اردو شاهد رویدادهای ورزشی خواهند بود که شاید در استان خودشان این ظرفیت وجود نداشته باشد.

رئیس اردوگاه فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) بنیاد علوی با بیان اینکه اعتماد به نفس هدفی است که ما در این رویدادها برنامه‌ریزی کرده‌ایم ادامه داد: در این اردو در ۷ رشته ورزشی فوتبال، شنا، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، پینت بال، تیراندازی و والیبال رقابت‌هایی برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد؛ به شهرهای قهرمان کاپ‌های قهرمانی تقدیم می‌شود؛ برای ۷۵ ساعت حضور منظم در کلاس‌های این اردو، با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کارنامه‌ای تقدیم دانش‌آموزان می‌شود.

سردار آقامیر با بیان اینکه این اردو به عنوان یک برنامه آموزشی طراحی شده است گفت: کلاس کارآمدی، کارآفرینی، هوش مصنوعی و ... از جمله کلاس‌های مهم این اردو است که باید به خوبی از آن استفاده کنید. یک بخش مهم این اردو خاطره‌نویسی از اردو است که به بهترین‌ها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های مهارتی، هوش مصنوعی، فضای مجازی، مهارت‌های فردی اجتماعی و مهارت‌های مالی نیز در این اردو برگزار می شود اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی محفل انس با قرآن معنویت گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری از دیگر برنامه‌های انجام شده است. این اردو از ۳۰ شهریور تا ۴ مهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha